jezeli chodzi o przepisy to na zarowce musi byc napis np E4(cyfra obojetnie jaka), E to znak ze zarowka ma europejska homologacje, cyfra to kraj w ktorym nadano homologacjewiewioreqezg pisze:Ja w ciągu dwóch lat w MK4 zmieniałem dwie żarówki mijania i załozyłem BLUE i stąd moje pytanie czy można wszystkie żarówki w przednich reflekotrach zamontować BLUE??? żaden sierżant się nie przyczepi o to???
jakie jest swiatlo to nikogo nie obchodzi, najwazniejsza jest homologacja
chinskie zarowki sa do

kiedys widzialem tes zarowek w Auto Swiecie i chinskie zarowki czyli te niby ksenony nie miescily sie w normach, swiatlo bylo slabsze niz zaklada norma a moc jaka ponbierala zarowka byla wieksza niz byla na niej napisana, zarowki byly krzywe, zarniki w zarowkach mialy rozne dlugosci i byly krzywo zamontowane w rezultacie takie zarowki krzywao siweca
najlepiej wypadly zarowki Osram, Philips i Hella choc cena byla kilka razy wieksza niz chinszczyzny
pamietaj ze im wiecej daje swiatla zarowka (np +20%) to bedize skrocona jej zywotnosc gdyz skrocony jest zarnik w zarowce