Brak iskry 16V Digifant II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » pn mar 15, 2010 20:33

Ty widzisz ja nie widziałem , a takie uwagi to zachowaj dla siebie.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn mar 15, 2010 20:46

no wiesz chciałem tylko pomóc. W twojej sytacji wygląda na to że bez elektryka się nie obejdzie. Najprosciej jednak kupić wiązke np z PFa , chodzą i po 50 zł....



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » wt mar 16, 2010 14:40

No i chyba będe musiał kupić nową wiązkę. Sprawdziłęm jeszcze raz podłączenia wg schematów z autodaty i wydaje się być OK ,wyciągnąłem jednak wiązkę w celu sprawdzenia i co się okazało ,brakuje przewodności na kablach od ECU do wtyczek. Odizolowałem jeden przewód idący do przepływomierza ok 5cm za główną wtyczką w celu sprawdzenia i z tego miejsca do wtyczki oporność jest równa ~0 Ohm. Wychodzi więc na to , że musi być coś z wtyczką ECU.



Awatar użytkownika
Martin99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 218
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 19:37
Lokalizacja: BIA
Kontakt:

Post autor: Martin99 » wt mar 16, 2010 17:49

CZIKOS, odepnij wtyczke od ECU odkręć śrubke z obudowy wtyczki nastepnie od wewnętrznej strony wtyczki wyciągnij uszczelke i bedziesz mial na widoku środek wtyczki i wszystko sie wyjaśni



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » wt mar 16, 2010 18:05

Rozebrałem i okazało się ,że kolory przewodów nie zgadzają się z tym co jest w autodata.



gajos3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 10, 2009 17:57
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: gajos3 » wt mar 16, 2010 23:22

Krzysiek czyli co wiązka zamotana jest? A przewody naprawiłeś, żeby przejście miały?



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » śr mar 17, 2010 07:30

Już wszystko w porządku. W weekend wsadzę elektrykę z powrotem i zobaczymy.



gajos3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 10, 2009 17:57
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: gajos3 » śr mar 17, 2010 09:10

Jak sam mówiłeś to pewnie cewka i świece. :helm: Czyli co wiązka polutowana, w weekend będzie na aucie i trzeba kciuki trzymać, żeby odpalił. :bigok:



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » wt mar 23, 2010 18:32

Witam niestety nic nie zdziałało.
W skrócie opisze co jest zrobione.
Cały układ zapłonowy podłączony wg schematów.
Cewka sprawdzona i podmieniana.
Moduł na kompie też podmieniany.
Hall ma na zasilaniu ok 10-11V i tyle samo puszcza na kablu sygnałowym wg. multimetru.
Zasilanie na cewce 12v.
Jest iskra na kablu WN przy wyłączaniu zapłonu lecz nie ma podczas kręcenia rozrusznikiem.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??
Ostatnio zmieniony wt mar 23, 2010 18:32 przez CZIKOS, łącznie zmieniany 1 raz.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt mar 23, 2010 22:47

Twierdzisz ze hall w porzadku Masz na halu zasilanie kabel CZERWONO CZARNY Sprawdz dokladnie zasilanie tego kabla A mase do modulu zaplonowego masz podlaczona mysle ze chyba nie i dlatego nie masz iskry W tym modelu istalaci jedna masa jest przykrecana do glowicy silnika a druga masa bezposrednio do akumulatora Sprawdz dokladnie masy istalaci sterownika silnika



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » wt mar 23, 2010 22:50

CZIKOS, z tego opisu co zrobiłeś nic nie rozumiem, nie wiem jaki masz silnik, jaki wtrysk i z czego wiązkę, ale do digifanta są 2 rodzaje cewek, jedna ma szarą naklejkę druga zieloną i raczej zamienne nie są, oprócz tego przynajmniej w golfie 3 digifant ma 2 czujniki hala, jeden w rozdzielaczu drugi na wale.
Weź może podłącz do cewki próbnik (małą żarówkę, jednym końcem do zasilania cewki drugi na mase), pokręć rozrusznikiem i zobacz czy lampka w próbniku miga, jeśli tak to zmień cewkę.



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

Post autor: CZIKOS » wt mar 23, 2010 23:28

masy są podłączone, cewka jest zielona i taka była.
W III jest zupełnie inny digifant niż u mnie ,nie ma co porównywać.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr mar 24, 2010 21:46

zrob foto komory silnika szczegulnie podlaczenie cewki modulu zaplonowego i podlaczenie kostki ktora idzie od strony bezpiecznikow Bedzie prosciej wyczaic co masz nie tak



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości