Brak iskry 16V Digifant II
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- CZIKOS
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
- Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
- Kontakt:
No i chyba będe musiał kupić nową wiązkę. Sprawdziłęm jeszcze raz podłączenia wg schematów z autodaty i wydaje się być OK ,wyciągnąłem jednak wiązkę w celu sprawdzenia i co się okazało ,brakuje przewodności na kablach od ECU do wtyczek. Odizolowałem jeden przewód idący do przepływomierza ok 5cm za główną wtyczką w celu sprawdzenia i z tego miejsca do wtyczki oporność jest równa ~0 Ohm. Wychodzi więc na to , że musi być coś z wtyczką ECU.
- CZIKOS
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
- Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
- Kontakt:
Witam niestety nic nie zdziałało.
W skrócie opisze co jest zrobione.
Cały układ zapłonowy podłączony wg schematów.
Cewka sprawdzona i podmieniana.
Moduł na kompie też podmieniany.
Hall ma na zasilaniu ok 10-11V i tyle samo puszcza na kablu sygnałowym wg. multimetru.
Zasilanie na cewce 12v.
Jest iskra na kablu WN przy wyłączaniu zapłonu lecz nie ma podczas kręcenia rozrusznikiem.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??
W skrócie opisze co jest zrobione.
Cały układ zapłonowy podłączony wg schematów.
Cewka sprawdzona i podmieniana.
Moduł na kompie też podmieniany.
Hall ma na zasilaniu ok 10-11V i tyle samo puszcza na kablu sygnałowym wg. multimetru.
Zasilanie na cewce 12v.
Jest iskra na kablu WN przy wyłączaniu zapłonu lecz nie ma podczas kręcenia rozrusznikiem.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??
Ostatnio zmieniony wt mar 23, 2010 18:32 przez CZIKOS, łącznie zmieniany 1 raz.
Twierdzisz ze hall w porzadku Masz na halu zasilanie kabel CZERWONO CZARNY Sprawdz dokladnie zasilanie tego kabla A mase do modulu zaplonowego masz podlaczona mysle ze chyba nie i dlatego nie masz iskry W tym modelu istalaci jedna masa jest przykrecana do glowicy silnika a druga masa bezposrednio do akumulatora Sprawdz dokladnie masy istalaci sterownika silnika
CZIKOS, z tego opisu co zrobiłeś nic nie rozumiem, nie wiem jaki masz silnik, jaki wtrysk i z czego wiązkę, ale do digifanta są 2 rodzaje cewek, jedna ma szarą naklejkę druga zieloną i raczej zamienne nie są, oprócz tego przynajmniej w golfie 3 digifant ma 2 czujniki hala, jeden w rozdzielaczu drugi na wale.
Weź może podłącz do cewki próbnik (małą żarówkę, jednym końcem do zasilania cewki drugi na mase), pokręć rozrusznikiem i zobacz czy lampka w próbniku miga, jeśli tak to zmień cewkę.
Weź może podłącz do cewki próbnik (małą żarówkę, jednym końcem do zasilania cewki drugi na mase), pokręć rozrusznikiem i zobacz czy lampka w próbniku miga, jeśli tak to zmień cewkę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości