Chce wiekszy alternator niz 35A
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
SmokE88, kolego amperomierz to przyrząd do pomiaru prądu chodziło Ci chyba o potoczny amperarz i nie sugerował bym się tym że z gtd bo silnik diesla sam w sobie potrzebuje mniej prądu niż benzyniak gdyż nie ma świec zapłonowych i elektronicznego wtrysku , po powrocie do domu mogę podać nr alternatorow z mk2, dziwne w tym wszystkim jest to że do silnika 1.8 ktoś wsadził 35A alternator a mi się wydaje że powinno być minimum 45-55 ale auto nie jest nowe i może ktoś wymieniał i dał z 1.3
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ale tak przy okazji: wrzuć Kolego fotki tego 35-amperowego cuda, bo jeszcze takowego w Golfie nie widziałem.
A co do sprawy; szukaj Kolego, do Golfa 2, występowały nawet 90-amperowe do wersji Diesel oraz do 1,8 benzyna. Golf 3 ma pasek wielorowkowy i po co dodatkowa robota z kólkami? Wsadzać z Dwójki i jest "na gotowo". Tylko sprawdzać bo mocowania są różne i potem trzeba podkładkami robić.
A już najlepiej iść na szrot ze starym na wzór, jaki ma układ mocowań i już. Wysyłkowo to nie wiadomo co otrzymasz.
A co do sprawy; szukaj Kolego, do Golfa 2, występowały nawet 90-amperowe do wersji Diesel oraz do 1,8 benzyna. Golf 3 ma pasek wielorowkowy i po co dodatkowa robota z kólkami? Wsadzać z Dwójki i jest "na gotowo". Tylko sprawdzać bo mocowania są różne i potem trzeba podkładkami robić.
A już najlepiej iść na szrot ze starym na wzór, jaki ma układ mocowań i już. Wysyłkowo to nie wiadomo co otrzymasz.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Witam. Posiadam to co widać obok,miałem alt.45A bosch ale padł prostownik.Postanowiłem nabyć coś większego/prostownik kosztuje70zł.cały alt.100/ znalazłem 90A bosch. no i była taka różnica pomiędzy nimi -średnica śruby mocującej była mniejsza więc rozwierciłem. -średnica całego alt.90A jest większa i musiałem przerobić napinacz . Nie wiem czy komuś to pomoże , ale
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości