Chce wiekszy alternator niz 35A

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt mar 09, 2010 11:47

wez alternator z diesla z mk2 1.6 gtd nie wiem jaki on ma amperomierz ale napewno Ci starczy!! i podejdzie do Ciebie bez problemu!!


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt mar 09, 2010 12:59

SmokE88, kolego amperomierz to przyrząd do pomiaru prądu chodziło Ci chyba o potoczny amperarz i nie sugerował bym się tym że z gtd bo silnik diesla sam w sobie potrzebuje mniej prądu niż benzyniak gdyż nie ma świec zapłonowych i elektronicznego wtrysku , po powrocie do domu mogę podać nr alternatorow z mk2, dziwne w tym wszystkim jest to że do silnika 1.8 ktoś wsadził 35A alternator a mi się wydaje że powinno być minimum 45-55 ale auto nie jest nowe i może ktoś wymieniał i dał z 1.3


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » wt mar 09, 2010 13:37

RasPL, no o amperaż mi chodziło :D ale wiadomo o co biega :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Drink20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:15
Lokalizacja: Mikołów / Nowy Targ

Post autor: Drink20 » wt mar 09, 2010 13:47

no mnie tez zdziwilo 35 A :grrr: myslalem ze z 70 bedzie... I tera wiem czemu mialem problemy przy CA brakowalo bradu... swiatla przygasaly itp :P

RasPL gdybys mogl sie pofatygowac i podac dane altka bylbym wdzieczny :)



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt mar 09, 2010 14:23

Ale tak przy okazji: wrzuć Kolego fotki tego 35-amperowego cuda, bo jeszcze takowego w Golfie nie widziałem.
A co do sprawy; szukaj Kolego, do Golfa 2, występowały nawet 90-amperowe do wersji Diesel oraz do 1,8 benzyna. Golf 3 ma pasek wielorowkowy i po co dodatkowa robota z kólkami? Wsadzać z Dwójki i jest "na gotowo". Tylko sprawdzać bo mocowania są różne i potem trzeba podkładkami robić.
A już najlepiej iść na szrot ze starym na wzór, jaki ma układ mocowań i już. Wysyłkowo to nie wiadomo co otrzymasz.



Drink20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:15
Lokalizacja: Mikołów / Nowy Targ

Post autor: Drink20 » wt mar 09, 2010 17:09

fotki pozniej wstawie :) zrobie tez fotki golfa i zaloze sobie temacik :D Dziekuje za pomoc :)



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » wt mar 09, 2010 17:18

Drink20 pisze:Dziekuje za pomoc :)
jesli ktos Ci pomogl to postaw mu tez piwko za to , to Cie nic nie kosztuje .
Sorki za OT



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » wt mar 09, 2010 17:19

Zico63b pisze:A już najlepiej iść na szrot ze starym na wzór, jaki ma układ mocowań i już
Dokładnie jak na mocowania podpasuje to tylko kółko swoje przekładasz.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » wt mar 09, 2010 20:01

Witam. Posiadam to co widać obok,miałem alt.45A bosch ale padł prostownik.Postanowiłem nabyć coś większego/prostownik kosztuje70zł.cały alt.100/ znalazłem 90A bosch. no i była taka różnica pomiędzy nimi -średnica śruby mocującej była mniejsza więc rozwierciłem. -średnica całego alt.90A jest większa i musiałem przerobić napinacz . Nie wiem czy komuś to pomoże , ale :grin:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości