Zalewa jedna swiece na zimnym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » czw mar 11, 2010 00:17

lolex pisze:Swieczki to NGK. juz zamienialem miejscami i dalejten sam efekt na 3 cylindrze mokra na zimnym silniku na cieplym wszystko ok Zauwazylem dzisiaj ze podstawa jest troche popekana wiec jutro ja wymienie i napisze czy cos pomoglo
ja też u siebie i świece i kable zamieniłem na stare, które przed wymianą jakiś czas temu funkcjonowały bez zarzutu i objawy te same
lolex pisze:Cisnienie sprawdzone na wszystkich rowne jak i na zimnym silniku i na cieplem. podstawa zmieniona (przy okazji krokowca wyczyscilem) i dalej nic;/. Kable raczej ok sa nowe ale sprawdzilem tez i nie maja przebicia.
nie wiem co mam dalej robic ...
pisz na bieżąco jak jeszcze coś sprawdzisz i jak uda Ci się naprawić usterkę, też już nie wiem co może u mnie być



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » czw mar 11, 2010 01:18

Jakiej firmy masz kable WN ?
Co do kabli to mam w garażu dosłownie 3 komplety do innego auta co nie miały przebicia, ani nie świeciły ( nie dawały żadnych widocznych objawów ). Jedynie to na gazie strzelało i na paliwie chodziło ale jakoś tak mulaście. Jeżeli nie gaz ( strzały ) to raczej nie od razu wpadł bym że to kable i pchał się w niepotrzebne koszty.
Jak masz to podmień na 1 dzień kabel na tym cylindrze.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt mar 12, 2010 00:24

Pisałem już wcześcniej , przeczyścić wtrsyk , membrana monowtrysku jest już słaba i puszcza , zmienić membranę i będzie z głowy


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt mar 12, 2010 20:56

Tyle że jakby wtrysk lał to by albo to przepaliło i żarło więcej PB, albo zalewanie było by losowe, tzn. zalewało by różne świece, a nie ciągle tą samą. Bo wtrysk podaje w w jedno miejsce kolektora ssącego który rozchodzi się do każdego cylindra i to każdy cylinder zasysa sobie już paliwo z powietrzem.
Co innego jak by lał na zgaszonym to by mogło gdzieś tam dostawać się do cylindra, ale po odpaleniu by przepalało/wyrzucało nadmiar paliwa i sądzę że w takim przypadku zalewanie też było by losowe.
Co innego na wielopunkcie gdzie każdy cylinder ma własny wtryskiwacz i jak któryś leje to zalewa tylko ten jeden cylinder z którym pracuje.
Mi jakoś teoria o lejącym mono-wtrysku i zalewaniu jednego cylindra się kupy nie trzyma.

Mi to wygląda na brak spalania na tym cylindrze.

Zresztą jak by lał wtrysk to by lał nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym, a jak jest ciepły to jest już ok ze spalaniem.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt mar 12, 2010 22:12

Dla wszystkiego jutro wyczyszcze caly wtrysk i zmienie ta membrane moze pomoze. Juz nie wiem co mam robic zebym mial wypalony zawor to cisnienie byly by mniejsze na tym cylindrze prawda?
membrana wycofana w 2009 r - tylko zamiennik


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » sob mar 13, 2010 20:29

Czekami na wieści po wymianie membrany.



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » ndz mar 14, 2010 00:00

Kopułkę zmieniałeś po tym jak zaczął palić na 3 cylindry ?



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » ndz mar 14, 2010 00:39

Tak jak myślałem że to nic nie zmieni.
Moim zdaniem musisz szukać przyczyn w niezapalaniu mieszanki, czyli układzie zapłonowym.



Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » ndz mar 14, 2010 19:27

Gawior pisze:Jakiej firmy masz kable WN ?
Co do kabli to mam w garażu dosłownie 3 komplety do innego auta co nie miały przebicia, ani nie świeciły ( nie dawały żadnych widocznych objawów ). Jedynie to na gazie strzelało i na paliwie chodziło ale jakoś tak mulaście. Jeżeli nie gaz ( strzały ) to raczej nie od razu wpadł bym że to kable i pchał się w niepotrzebne koszty.
Jak masz to podmień na 1 dzień kabel na tym cylindrze.
U mnie odpada. Jeździłem z 3 dni na świecach Boscha i oryginalne kable Beru, które przed ich wymianą na nowe funkcjonowały bez zarzutu i objawy niestety nie zniknęły
DaroW pisze:Kopułkę zmieniałeś po tym jak zaczął palić na 3 cylindry ?
U mnie kopułka i palec też wymienione i dalej to samo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 132 gości