Strona 2 z 3

: śr gru 21, 2005 22:53
autor: lemax
Grzeje świece i pali od strzału bez różnicy zima czy lato.

: śr gru 21, 2005 22:59
autor: paolo
mi w sumie lepiej namrozie pali niz jak jest zimno bo grzeje swiece :D a swiece dopiero grzeje chyba ponizej 7 stoopni czy jakos tak.

: śr gru 21, 2005 23:01
autor: Michael G60
Dokłądnie, w zimie dobry diesel lepiej pali niż benzyniak...

: czw gru 22, 2005 00:56
autor: djset
wybaczcie ze sie wtrące, ale mam zwyklego TD... moj takze pali bardzo dobrze, choc jak jest mroz taki jak dzis -10C to swiece troszke dluzej grzeja, przekrecam kluczyk, jeden obrót i juz pali. Ogolnie nie ma problemow. jesli pali nie tak to dolejcie dodatku do ropy (w ilosci zalecanej na opakowaniu lub delikatnie wiecej jak na pierwszy raz) i bedzie ok. ewentualnie troszke benzynki, tzn na bak nawet 10-20l zalać i bedzie ok! teraz benzyna tansza czasem jak ropa, no chyba ze ktos jezdzi na OO...

: czw gru 22, 2005 01:05
autor: djset
tak cie to bawi? to poczytaj sobie instrukcje ze przy mrozach ponizej -36 zalecane jest lanie benzyny w ilosci nawet 50%!!!
pierw sie dokształc, a dopiero poznije sie wypowiadaj!
a smiej sie sam z siebie!
ba ja z ciebie sie juz smieje!

[ Dodano: Czw Gru 22, 2005 00:11 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=27686
flatron316 pisze:Jak miałem fiestę to w książce stało : Jak nie ma ON zimowego można dolać do 10% benzyny o liczbie oktanowej nie większej niż 95


[ Dodano: Czw Gru 22, 2005 00:13 ]
w książce Vw golf Mk2 podają wg włoskiej instrukcji -10* - 15%; -15*- 25%: max. 35% benzyny

Re: Temat na czasie

: czw gru 22, 2005 09:00
autor: BartekC
macil pisze:
Razal pisze:U mnie to samo :hmm:

Kręce go ok. 3 sekund i załapuje ale jak już załapie to przez chwile (kilkanaście sekund) chodzi nierówno (800-1000 obr skacze) po chwili przechodzi i jest ok . Niebieskawy dymek też się pojawia zaraz po odpaleniu.

Dzieje sie tak tylko po zimnej nocy - w lecie tego nie było, a jak jeżdże w dzień też tego nie ma chyba, że jest zimno i postoi z min. 6 godzin :hmm:

Ja jeszcze spróbuje wymienić świeczki żarowe - może to one są przyczyną ??

Poza tym to wszystko OK - to też nie jest specjalni euciążliwe, ale lipnie wygląda jak tak kopci i telepie ( dobrze, że krótko to trwa :hmm: :) )

Kolega wyżej pisze o powietrzu w paliwie ..... Gdzie ewentualnie może się takie powietrze dostawać ?? I czy nie było by tak przez cały czas ?? A nie jak jest zimny :hmm:

Pozdrooooooo
Miałem to samo - wymieniłem świeczki żarowe i nic.
Na forum dokopałem się jednak do informacji o przekaźniku, który oczywiście sprawdziłem i był OK, oraz o bezpieczniku który jest nad przekaźnikami.
Sprawdziłem go i był przepalony, wymieniłem i teraz czy jest 0 stopni czy -10 pali od kopa.
Mam pytanko - czy jestes w stanie pokazać jakieś fotki albo napisać gdzie znajduje się przekażnik i bezpiecznik?! I jeszcze jedno czy przy przeplonym bezpieczniku kontrolka świec żarowych swieciła normalnie??
Pozdrawiam

: czw gru 22, 2005 11:40
autor: djset
tomcio666 pisze:aha więc jak wlejesz 20 litrów na zbiornik to będziesz miał 20 l Pb i 35 litrów ON bo zbiornik ma 55 litrów przecież a to nam daje jakieś 60 % benzyny z 35 l ON. Powodzenia ci życzę ale nie skorzystam.
co miales z matematyki? pewnie banie! haha
50% to jest np 1l na 1l... czyli np 20l benzyny na 20l ropy, wtedy masz mieszanke 50%... a 20l benzyny na 35l ropy to jest duzo mniej niz 50%!
chłopie, zalej sobie pół na pól i zobacz ze nic sie nie stanie!
wez lepiej ksiazke w reke i doczytaj!
a tak wogole to na polskich stacjach czesto lejesz wieksze kupa (taka jakosciowo ropa mieszana w *#cenzura#* wie czym)! i czesto gesto samochod nawet na takiej mieszance z dystrybutora nie chce isc!!!
a tak wogole widze ze z fizyki takze miales jedynke! haha! wiesz, bo ja zawsze mialem 6...
dobra, jak zmądrzejesz to daj znac. a jak nie to siedz cicho!

: czw gru 22, 2005 12:20
autor: djset
:green_fuck:

: czw gru 22, 2005 14:12
autor: Pabloss
U mnie palił mmm trochę słabo ale wymieniłem świece (wszystkie) i teraz zapala w ciągu dosłownie 0,5 s. Nawet ja stoi całą noc na dworze.

: czw gru 22, 2005 16:07
autor: macil
BartekC pisze:Mam pytanko - czy jestes w stanie pokazać jakieś fotki albo napisać gdzie znajduje się przekażnik i bezpiecznik?! I jeszcze jedno czy przy przeplonym bezpieczniku kontrolka świec żarowych swieciła normalnie??
Pozdrawiam
Jeżeli chodzi o bezpiecznik to fotka raczej niemożliwa, bo jest schowany nad skrzynką bezpiecznikową.
Patrząc od dołu skrzynki najpierw jest 1 rząd bezpieczników, następnie 2 rzędy przekaźników i potem nad nimi w prawym górnym rogu bezpiecznik 50A.(wygląda jak te małe tylko 2 x większy)
Przekaźnik od świec ma nr 103 (jeśli dobrze pamiętam) i siedzi w prawym dolnym rogu pierwszego rzędu (przekaźników oczywiście).
Można łatwo zauważyć czy świece grzeją. Jak będzie ciemno zostaw otwarte drzwi i po włączeniu zapłonu, podczas świecenia się kontrolki od świec zaobserwuj czy lampka oświetlenia wnętrza samochodu lekko przygasa. Podczas nagrzewania świece pobierają prąd około 40A na pewno zauważysz.
A jeśli chodzi o kontrolkę to przy spalonym bezpieczniku lub uszkodzonym przekaźniku będzie zapalać się normalnie, gdyż steruję nią komputer.

Postaram się poszukać jakiś rysunek skrzynki bezpiecznikowo-przekaźnikowej
Już mam rysunek - dodaję go do posta

: czw gru 22, 2005 16:39
autor: BartekC
dzięki i PLUS!!