Jak wam palą teraz wasze TDI?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lemax
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr lis 17, 2004 21:35
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: lemax » śr gru 21, 2005 22:53

Grzeje świece i pali od strzału bez różnicy zima czy lato.



Awatar użytkownika
paolo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: paolo » śr gru 21, 2005 22:59

mi w sumie lepiej namrozie pali niz jak jest zimno bo grzeje swiece :D a swiece dopiero grzeje chyba ponizej 7 stoopni czy jakos tak.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr gru 21, 2005 23:01

Dokłądnie, w zimie dobry diesel lepiej pali niż benzyniak...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

djset

Post autor: djset » czw gru 22, 2005 00:56

wybaczcie ze sie wtrące, ale mam zwyklego TD... moj takze pali bardzo dobrze, choc jak jest mroz taki jak dzis -10C to swiece troszke dluzej grzeja, przekrecam kluczyk, jeden obrót i juz pali. Ogolnie nie ma problemow. jesli pali nie tak to dolejcie dodatku do ropy (w ilosci zalecanej na opakowaniu lub delikatnie wiecej jak na pierwszy raz) i bedzie ok. ewentualnie troszke benzynki, tzn na bak nawet 10-20l zalać i bedzie ok! teraz benzyna tansza czasem jak ropa, no chyba ze ktos jezdzi na OO...



djset

Post autor: djset » czw gru 22, 2005 01:05

tak cie to bawi? to poczytaj sobie instrukcje ze przy mrozach ponizej -36 zalecane jest lanie benzyny w ilosci nawet 50%!!!
pierw sie dokształc, a dopiero poznije sie wypowiadaj!
a smiej sie sam z siebie!
ba ja z ciebie sie juz smieje!

[ Dodano: Czw Gru 22, 2005 00:11 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=27686
flatron316 pisze:Jak miałem fiestę to w książce stało : Jak nie ma ON zimowego można dolać do 10% benzyny o liczbie oktanowej nie większej niż 95


[ Dodano: Czw Gru 22, 2005 00:13 ]
w książce Vw golf Mk2 podają wg włoskiej instrukcji -10* - 15%; -15*- 25%: max. 35% benzyny



BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Re: Temat na czasie

Post autor: BartekC » czw gru 22, 2005 09:00

macil pisze:
Razal pisze:U mnie to samo :hmm:

Kręce go ok. 3 sekund i załapuje ale jak już załapie to przez chwile (kilkanaście sekund) chodzi nierówno (800-1000 obr skacze) po chwili przechodzi i jest ok . Niebieskawy dymek też się pojawia zaraz po odpaleniu.

Dzieje sie tak tylko po zimnej nocy - w lecie tego nie było, a jak jeżdże w dzień też tego nie ma chyba, że jest zimno i postoi z min. 6 godzin :hmm:

Ja jeszcze spróbuje wymienić świeczki żarowe - może to one są przyczyną ??

Poza tym to wszystko OK - to też nie jest specjalni euciążliwe, ale lipnie wygląda jak tak kopci i telepie ( dobrze, że krótko to trwa :hmm: :) )

Kolega wyżej pisze o powietrzu w paliwie ..... Gdzie ewentualnie może się takie powietrze dostawać ?? I czy nie było by tak przez cały czas ?? A nie jak jest zimny :hmm:

Pozdrooooooo
Miałem to samo - wymieniłem świeczki żarowe i nic.
Na forum dokopałem się jednak do informacji o przekaźniku, który oczywiście sprawdziłem i był OK, oraz o bezpieczniku który jest nad przekaźnikami.
Sprawdziłem go i był przepalony, wymieniłem i teraz czy jest 0 stopni czy -10 pali od kopa.
Mam pytanko - czy jestes w stanie pokazać jakieś fotki albo napisać gdzie znajduje się przekażnik i bezpiecznik?! I jeszcze jedno czy przy przeplonym bezpieczniku kontrolka świec żarowych swieciła normalnie??
Pozdrawiam



djset

Post autor: djset » czw gru 22, 2005 11:40

tomcio666 pisze:aha więc jak wlejesz 20 litrów na zbiornik to będziesz miał 20 l Pb i 35 litrów ON bo zbiornik ma 55 litrów przecież a to nam daje jakieś 60 % benzyny z 35 l ON. Powodzenia ci życzę ale nie skorzystam.
co miales z matematyki? pewnie banie! haha
50% to jest np 1l na 1l... czyli np 20l benzyny na 20l ropy, wtedy masz mieszanke 50%... a 20l benzyny na 35l ropy to jest duzo mniej niz 50%!
chłopie, zalej sobie pół na pól i zobacz ze nic sie nie stanie!
wez lepiej ksiazke w reke i doczytaj!
a tak wogole to na polskich stacjach czesto lejesz wieksze kupa (taka jakosciowo ropa mieszana w *#cenzura#* wie czym)! i czesto gesto samochod nawet na takiej mieszance z dystrybutora nie chce isc!!!
a tak wogole widze ze z fizyki takze miales jedynke! haha! wiesz, bo ja zawsze mialem 6...
dobra, jak zmądrzejesz to daj znac. a jak nie to siedz cicho!



djset

Post autor: djset » czw gru 22, 2005 12:20

:green_fuck:



Awatar użytkownika
Pabloss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pabloss » czw gru 22, 2005 14:12

U mnie palił mmm trochę słabo ale wymieniłem świece (wszystkie) i teraz zapala w ciągu dosłownie 0,5 s. Nawet ja stoi całą noc na dworze.



Awatar użytkownika
macil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:35
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: macil » czw gru 22, 2005 16:07

BartekC pisze:Mam pytanko - czy jestes w stanie pokazać jakieś fotki albo napisać gdzie znajduje się przekażnik i bezpiecznik?! I jeszcze jedno czy przy przeplonym bezpieczniku kontrolka świec żarowych swieciła normalnie??
Pozdrawiam
Jeżeli chodzi o bezpiecznik to fotka raczej niemożliwa, bo jest schowany nad skrzynką bezpiecznikową.
Patrząc od dołu skrzynki najpierw jest 1 rząd bezpieczników, następnie 2 rzędy przekaźników i potem nad nimi w prawym górnym rogu bezpiecznik 50A.(wygląda jak te małe tylko 2 x większy)
Przekaźnik od świec ma nr 103 (jeśli dobrze pamiętam) i siedzi w prawym dolnym rogu pierwszego rzędu (przekaźników oczywiście).
Można łatwo zauważyć czy świece grzeją. Jak będzie ciemno zostaw otwarte drzwi i po włączeniu zapłonu, podczas świecenia się kontrolki od świec zaobserwuj czy lampka oświetlenia wnętrza samochodu lekko przygasa. Podczas nagrzewania świece pobierają prąd około 40A na pewno zauważysz.
A jeśli chodzi o kontrolkę to przy spalonym bezpieczniku lub uszkodzonym przekaźniku będzie zapalać się normalnie, gdyż steruję nią komputer.

Postaram się poszukać jakiś rysunek skrzynki bezpiecznikowo-przekaźnikowej
Już mam rysunek - dodaję go do posta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: BartekC » czw gru 22, 2005 16:39

dzięki i PLUS!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 361 gości