Corvax pisze:Nieprawda, jest całkiem spora ilosc TDI GT z MFA, w GTD MFA było w standardzie - a konia z rzędem temu co znajdzie GTD w TDI
Pomotlales sie strasznie..
GTD to nazwa stosowana przez VW od 80 roku poczawszy od mk1 (1.6 TD), przechodzac do mk2 (1.6 TD JR 70KM i 1,6TDi SB/RA 80 KM)i skonczywszy na mk3 - w tej ostatniej w GTD montowany byl tylko i wylacznie silnik 1,9 TD AAZ - 75 KM - i nigdy, przenigdy nie bylo montowane tam MFA..
Od roku modelowego `94 wraz z pojawieniem sie silnika 1Z 1.9 TDI 90 KM samochody wychodzace z tym silnikiem w pakiecie GT byly oznaczanie jako GT TDI - tutaj rowniez nie bylo montowane MFA. W zwiazku z tym silnik 1.9 TD AAZ z pakiecie GT szprzedawany jako GTD zniknal z oferty VW pod koniec 94 roku (najstarsze egzemplarze sa z roku modelowego 95). Nazwa GTD ma powrocic dopiero wrac z pojawieniem sie Golfa MK V z nowym silnikiem 2.0 170 KM..
W roku 96 (+rok modelowy 97) VW wypuscil GTI TDI czyli XX Jahre Edition z silnikiem 110 AFN - tam i owszem, MFA bylo dostepne..
Jezeli nadal uwazasz ze masz racje to prosze Cie o jakis konkretny glos uzytkownika ktory posiada GTD z MFA, siakas stronke, lub cokolwiek, na potwierdzenie twojej rewelacji