Duże spalanie i wręcz zalewanie na niskich obrotach Golf 1.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

peter181
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 27, 2009 10:08
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza

Post autor: peter181 » pn mar 01, 2010 20:47

jutro jak tylko nie bedzie padać zrobie to samo a jeszcze jedno pytanie resetowales przy tym ecu? i czy kasowales bledy za pomoca kabla do kodow blyskowych



grzesar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:28
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: grzesar » pn mar 01, 2010 21:06

Wtyczki do kodów nigdy nie używałem a reset? Miałem zdjetą klemę plusową więc mozna w jakimś stopniu uznac to za reset choć nie wiem czy miało to jakieś znaczenie.Cieszę się,że moj silnik pracuje już po odpaleniu poprawnie(na razie) ale chciałbym wiedziec,co mu pomogło.Powodzenia!


Nie gram w golfa,jeżdżę nim

Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: Caybel » pn mar 01, 2010 21:27

grzesar pisze:Wtyczki do kodów nigdy nie używałem a reset? Miałem zdjetą klemę plusową więc mozna w jakimś stopniu uznac to za reset choć nie wiem czy miało to jakieś znaczenie.Cieszę się,że moj silnik pracuje już po odpaleniu poprawnie(na razie) ale chciałbym wiedziec,co mu pomogło.Powodzenia!
Odpięcie którejś z klem od akumulaotra na kilka chwil to właśnie jest reset ecu:) Więc może to pomogło :grin:


;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 247 gości