Nowe wiadomości w temacie
Dzis zrobiłem diagnostykę kodów, wszystko zgodnie z instrukcją, i wyświetlił mi się kod 2121, czyli włącznik biegu jałowego, złączyłem diagnostykę z masą i znów wyświetlił mi ten sam kod, po kolejnym złączeniu przewodów, wyświetlił mi koniec sekwencji kodów.
Teraz takie pytanie dlaczego wyświetliło mi dwa razy to samo?? I na jaki podzespół wskazuje ten kod??
zauważyłem tez biały dym z wydechu przy ,,przygazówce'', zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku.....
Po sczytaniu kodów odłączyłem wtyczkę ECU na około 1 minute, później włączyłem i odpaliłem auto, pierwsza rzecz jaka zwróciła moja uwagę, stabilniejsze obroty, ledwo wachało się w granicach 990-1050-1100, lepsza reakcja na pedał gazu, lepsze przyspieszenie z dolnego zakresu obrotów, pedał gazu był twardy, a silnik reagował bez opóźnienia, i przerywania podczas przyspieszeń jak to miało miejsce wcześniej.
Czekam na wasze opinie i sugestie.
PS: sprawdzałem płyn w chłodnicy w związku z białym dymem, przy odkręcaniu korka uciekało powietrze, płyn jest ale tak w granicy połówki zbiornika wyrównawczego (poniżej kreski min/max), auto się nie grzeje, wentylator reaguje na wzrost temperatury, nie wiem tylko jaką temp. osiąga przy włączeniu wentylatora bo mam zepsuty wskaźnik.... ale sądze ze jest w normie.