Strona 2 z 2

: śr gru 28, 2005 12:58
autor: Pragos
musi sie skraplac albo wpada przez nieszczelna uszczelkę komory silnika. czytałem niedwno na forum ze czasami woda dostaje sie do wnetrza kopułki. warto pomyslec o jakims doszczelnieniu inaczej problemy beda sie powtarzac.
pozdrawiam i powodzenia!!

: śr gru 28, 2005 17:53
autor: bulin
Pragos pisze:musi sie skraplac albo wpada przez nieszczelna uszczelkę komory silnika. czytałem niedwno na forum ze czasami woda dostaje sie do wnetrza kopułki. warto pomyslec o jakims doszczelnieniu inaczej problemy beda sie powtarzac.
pozdrawiam i powodzenia!!
Dzięki za info chyba niepotrzebnie rozpocząłem temat w osobnym wątku (może moderator skasuje). NIerzoumiem tylko dlaczego się skrapla? Przecież jeśli będzie mocniej uszczelnione (tylko jak?) to dopiero może sie skraplać. Natomiast to o czym mówisz czyli nieszczelną usterkę komory silnika dotyczy tego typowego silnika 1,4 gdzie aparat zapłonowy jest położony. Ja mam wersję (na forum twierdzą że to 1,8 ) z pionowo umieszczonym aparatem wiec w tym przypadku problem uszczelki nie wchodzi w grę (tak sądzę?).

[ Dodano: Sro Gru 28, 2005 16:57 ]
Witam, temat chyba leci w dwóch watkach więc może moderator wytnie jeden. Dzieki za info. Ja do końca nie mam pewnosci co do silnika dlatego że mimo ozanczenia ABD układ silnika aparatu jest taki jak w 1,8. Dlatego tez nie wiem skąd ta woda się tam skrapla. Pratycznie dziennie lub co 2 dni jest to samo.