Zgasł podczas jazdy...Mk3...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pragos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lis 12, 2005 14:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pragos » śr gru 28, 2005 12:58

musi sie skraplac albo wpada przez nieszczelna uszczelkę komory silnika. czytałem niedwno na forum ze czasami woda dostaje sie do wnetrza kopułki. warto pomyslec o jakims doszczelnieniu inaczej problemy beda sie powtarzac.
pozdrawiam i powodzenia!!


Driver wanted!!!

bulin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 17, 2005 10:30
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: bulin » śr gru 28, 2005 17:53

Pragos pisze:musi sie skraplac albo wpada przez nieszczelna uszczelkę komory silnika. czytałem niedwno na forum ze czasami woda dostaje sie do wnetrza kopułki. warto pomyslec o jakims doszczelnieniu inaczej problemy beda sie powtarzac.
pozdrawiam i powodzenia!!
Dzięki za info chyba niepotrzebnie rozpocząłem temat w osobnym wątku (może moderator skasuje). NIerzoumiem tylko dlaczego się skrapla? Przecież jeśli będzie mocniej uszczelnione (tylko jak?) to dopiero może sie skraplać. Natomiast to o czym mówisz czyli nieszczelną usterkę komory silnika dotyczy tego typowego silnika 1,4 gdzie aparat zapłonowy jest położony. Ja mam wersję (na forum twierdzą że to 1,8 ) z pionowo umieszczonym aparatem wiec w tym przypadku problem uszczelki nie wchodzi w grę (tak sądzę?).

[ Dodano: Sro Gru 28, 2005 16:57 ]
Witam, temat chyba leci w dwóch watkach więc może moderator wytnie jeden. Dzieki za info. Ja do końca nie mam pewnosci co do silnika dlatego że mimo ozanczenia ABD układ silnika aparatu jest taki jak w 1,8. Dlatego tez nie wiem skąd ta woda się tam skrapla. Pratycznie dziennie lub co 2 dni jest to samo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 455 gości