Mocniejsze żarówki- 100 WATT lub 150 WATT ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
oslepieją i to bardzo nawet jesli poprawnie załozysz żarówkę ponieważ one rozpraszają światło po to aby dać ten niby efekt xenonu niestyty kosztem innych uzytkowników drogi.Misza pisze:jak się odpowiednio lampy ustawi to nikogo sie nie oślepiadziejo pisze:po cholerę !!!!!! nie oslepiaj innych golfiarzy( uzytkowników dróg) taka frajdę ci to sprawia??? zastanów sie stary
TUTENHAMON
rozpraszają... może i te 150 rozpraszają ale te moje 100 są spoko, dopiero na długich światło jest rozproszone. Mam jeszcze w H3 55/60W tez ala xenon i tez ladnie swieca.TUTENHAMON pisze:oslepieją i to bardzo nawet jesli poprawnie załozysz żarówkę ponieważ one rozpraszają światło
A jeśli chodzi o oślepianie to mnie prawdziwe xenony oślepiają i co... i nic... nic na to nie poradze :/
http://misza1982.digart.pl
www.fotomisza.yoyo.pl
moje wypociny :)
www.fotomisza.yoyo.pl
moje wypociny :)
ku_bi pisze:a tak wogóle to ciekawe po co robia takie żarówki skoro są zakazane....
Sa uzywane np. w sporcie, co do montowania w standardowych reflekttorach to jestem przeciwko ze wzgledu na oslepianie innych uzytkowników drogi - szczególnie w takich warunkach jak teraz.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Ja już kiedyś pisałem w poście o żarówkach u mnie w hipermarkecie jest stoisko z częściami samochodowymi był tam zamontowany reflektor do którego kładłeś sobie żarówkę jaka ci pasował i sam sobie testowałeś. Ala xenon to jedna wielka tragedia nie ma wogóle ogniskowej co za tym idzie nieustawisz ich prawidłowo najlepeij świecił philips i osram. To samo podtwierdzają testy które mogę wysłać zainteresowanym.Misza pisze:rozpraszają... może i te 150 rozpraszają ale te moje 100 są spoko, dopiero na długich światło jest rozproszone. Mam jeszcze w H3 55/60W tez ala xenon i tez ladnie swieca.TUTENHAMON pisze:oslepieją i to bardzo nawet jesli poprawnie załozysz żarówkę ponieważ one rozpraszają światło
A jeśli chodzi o oślepianie to mnie prawdziwe xenony oślepiają i co... i nic... nic na to nie poradze :/
TUTENHAMON
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
jesli chce sie mieć ładne światło to dobre reflektory,żarówki markowe ale o mocy przepisowej a jak komuś jeszce świecą na żółto to może nadpalony jest przełącznik pod kierą-lekarstwo to przekażniki-nikogo nie razisz,nie narażasz się na zużycie lamp oraz nadpalenie instalacji
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Napiszę jeszcze z własnych doświadczeń o żarówkach 90/100 W bo sam od 13 lat tylko takich używam i bardzo sobie chwalę.
Miałem je w jetce 2, wytrzymały ok 8 lat jedna, druga ma 10 prawie. PO założeniu stopiły sie styki przy stacyjce, więc wsadziłem przekaźniki i od tej pory zero problemów a światła bardzo dobre. Zadnego zauważalnego wypalania odbłyśników nie było (8 lat jazdy przypominam).
Od 3 lat mam takie same żarówki w Vento i wszystko gra. Nawet nie chciało mi sie przekaźników zakładać.
I jestem z nich bardzo zadowolony, policja tego raczej nie sprawdzi, na przegladach nigdy się nie czepili. Być może oślepiam trochę przeciwników, ale dbam o prawidłowe ustawienie świateł. Jeden mały minus: faktycznie szybciej grzeja sie szkła od reflektorów i łatwiej na nich brud zasycha, trzeba częściej czyścić.
Miałem je w jetce 2, wytrzymały ok 8 lat jedna, druga ma 10 prawie. PO założeniu stopiły sie styki przy stacyjce, więc wsadziłem przekaźniki i od tej pory zero problemów a światła bardzo dobre. Zadnego zauważalnego wypalania odbłyśników nie było (8 lat jazdy przypominam).
Od 3 lat mam takie same żarówki w Vento i wszystko gra. Nawet nie chciało mi sie przekaźników zakładać.
I jestem z nich bardzo zadowolony, policja tego raczej nie sprawdzi, na przegladach nigdy się nie czepili. Być może oślepiam trochę przeciwników, ale dbam o prawidłowe ustawienie świateł. Jeden mały minus: faktycznie szybciej grzeja sie szkła od reflektorów i łatwiej na nich brud zasycha, trzeba częściej czyścić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości