jak podłączyc czujnik temp silnika na wskażnik na licznik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
kurde nadal wskaznik ani drgnie.
wtyczka ma dwa piny i ktory z nich ma isc do liczika do bialej kostki a ktory do masy moze to ma znaczenie.?
a możne obydwa piny maja isc jednym kablem hmm ?
[ Dodano: 20 Lut 2010 10:46 ]
zrobilem maly test mianowice podpiałem żarowke miedzy przwód z masa ktory dalem do akumulatora a drugi przewod ktory przeciagnalem do kabiny pod 4 pin bialej kostki i żarowka zaswiecila . chociarz tyle ze prad jest.
tak myślę czy czujnika nie wymienić możne dlatego nie działa. koszt pewno 20 albo 30 zl
wtyczka ma dwa piny i ktory z nich ma isc do liczika do bialej kostki a ktory do masy moze to ma znaczenie.?
a możne obydwa piny maja isc jednym kablem hmm ?
[ Dodano: 20 Lut 2010 10:46 ]
zrobilem maly test mianowice podpiałem żarowke miedzy przwód z masa ktory dalem do akumulatora a drugi przewod ktory przeciagnalem do kabiny pod 4 pin bialej kostki i żarowka zaswiecila . chociarz tyle ze prad jest.
tak myślę czy czujnika nie wymienić możne dlatego nie działa. koszt pewno 20 albo 30 zl
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
golfiarz II 1.8 rp, coś masz namieszane z tymi czujnikami. Wg mnie ten czujnik u góry zaznaczony na czerwono nie jest ori. Poza ty ni chce mi się wierzyć, że ktoś powycinał kable od czujników. Porób zdjęcia silnika, szczególnie w okolicach łączenia skrzyni z silnikiem - tam powinieneś mieć jakieś niepodłączone przewody.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
ale silnik byl zmieniany z 1.3 teraz jest 1.8 jacys żałośni fachowcy to robili bo wiele jest rzeczy nie tak jak powinno albo im sie strasznie spieszyło a ja teraz to poprawiam.tak było jak kupilem porostu.
[ Dodano: 20 Lut 2010 12:20 ]
kupilem nowy czujnik taki chyba moze byc.
jeszcze nie zakładam bo silnik ciepły i mi płyn wypłynie...
[ Dodano: 20 Lut 2010 12:20 ]
kupilem nowy czujnik taki chyba moze byc.
jeszcze nie zakładam bo silnik ciepły i mi płyn wypłynie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o wskaźnik temperatury, to powinien być czarny czujnik. Nawet, jeżeli silnik był przekładany, to i tak gdzieś te przewody powinny być - przecież 1.3 też miał czujnik temperatury.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
sory ze te zdjęcia takie małe ale na fotosik mi sie nie chca wrzucac wogole. tylko na to forum
[ Dodano: 20 Lut 2010 13:07 ]
to zdjęcie jest dokładniejsze.
serio nie ma żadnych kabli ja się nie mogę dopatrzyć.
za zbiorniczkiem od plynu chłodnicy jest jakaś kostka i ma żółty i brązowy przewód hmm...
http://w309.wrzuta.pl/obraz/2HhTFAT9MMV/p1020059_1111
[ Dodano: 20 Lut 2010 13:07 ]
to zdjęcie jest dokładniejsze.
serio nie ma żadnych kabli ja się nie mogę dopatrzyć.
za zbiorniczkiem od plynu chłodnicy jest jakaś kostka i ma żółty i brązowy przewód hmm...
http://w309.wrzuta.pl/obraz/2HhTFAT9MMV/p1020059_1111
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Poszukaj w tych kablech przewody żółto-czerwonego - on jest od wskaźnika temperatury.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
jest taki ten pierwszy od lewej. to co jego do czujnika?? a mase z akumulaotra??
[ Dodano: 20 Lut 2010 13:50 ]
wkońcu wskaznik sie ruszył
zapiałem do czujnika ten zołto czerwony i brązowy z tych kabli na wcześniejszym zdjęciu.
przekrecam kluczyk i wskazowka idzie w prawo az do samego konca nie pokoi mnie to trochę. napiszcie jak ona ma pracować. silnik mam ciepły po jeździłem po mieście sporo.
[ Dodano: 20 Lut 2010 13:50 ]
wkońcu wskaznik sie ruszył
zapiałem do czujnika ten zołto czerwony i brązowy z tych kabli na wcześniejszym zdjęciu.
przekrecam kluczyk i wskazowka idzie w prawo az do samego konca nie pokoi mnie to trochę. napiszcie jak ona ma pracować. silnik mam ciepły po jeździłem po mieście sporo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No to przecież normalne, że jak zewrzesz brązowy z tym żółto - czerwonym, to wskaźnik pójdzie na maksa. Podłącz ten żółto - czerwony od tego czujnika w króćcu - tego czarnego, o góry, bliżej chłodnicy.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Jak masz czujnik taki , jak na zdjęciu, na jeden pin i metalowy króciec, to nie musisz podłączać masy.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Obojętnie pod jaki pin podepniesz, ale pod ten drugi pin trzeba podpiąć masę.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości