Strona 2 z 3

: pn lut 15, 2010 22:23
autor: sylwusia207
Mozesz mi sprecyzowac w ktorym miejscu jest ta membramka??
wiem ze mechanik bedzie to wiedzial ale moze uda mi sie samej to dostrzec.

: pn lut 15, 2010 22:33
autor: marcinks2
OK pisales ze nie odpla jesli pali ciezko to spr regulator cisnienia paliwa oraz czujnik temp. silnika co idzie do sterownika
regulator cisnienia paliwa bedziesz mial na jednym z koncow listwy wtryskowej a spr mozesz tylko to czy do wezyka ktory doprowadza podcisnienie z kolektora ssacego nie ma w nim paliwa

: pn lut 15, 2010 22:38
autor: sylwusia207
w tym wezyku co idzie do kolektora ssacego wlasnie bylo paliwo :(

Czujnik temperatury silnika sprawdze jutro jak i kable zaplonowe, kolega co ma takiego samego golfa pozyczy mi bym nie ponosila kolejnych kosztow.

: pn lut 15, 2010 22:44
autor: edzio
Zatkaj go doraźnie na próbę odpalenia.

: pn lut 15, 2010 22:51
autor: Paweł Marek
sylwusia207, regulator ciśnienia paliwa mamy przy końcu listwy wtryskowej po stronie pasażera (listwa jest z tyłu za pokrywą głowicy pod puszką wtrysku. Z tego regulatora wychodzi cienki wężyk podciśnieniowy, który dochodzi do trójniczka z plastyku. Jeśli w którymkolwiek z węzyków wychodzących z tego trójniczka jest benzyna to niema co sprawdzać regulatora tylko należy go wymienić. Trzyma się na zawleczce, znajdziesz na szrocie za jakieś 5-8 dych a w sklepie nowy dwa razy drożej niestety. Nie wiem gdzie tam mieszasz możesz się przejechać np przed Jerzmanowicami przy trasie na Olkusz fajny szrot jest, albo przy zakopiance po lewej zaraz po wyjeździe z miasta.
Ważną rzeczą do sprawdzenia jest przepływomierz, dawałem kilka razy opisy na forum
Należy się upewnić czy nie spala obu paliw jednocześnie - raczej u gazownika

: pn lut 15, 2010 22:55
autor: marcinks2
czyli regulator do wymiany skoro jest w nim paliwo i po problemie a zatykanie go nic nie da

: pn lut 15, 2010 23:02
autor: Paweł Marek
marcinks2 pisze:a zatykanie go nic nie da
owszem da, dla testu mozna to zrobić. Dzęki temu paliwo nie poleci z węzyka w dolot, tyle że we wtrysku zrobi się ciśnienie 3 bary zamiast 2.5 ale jeśli jedynym uszkodzonym elementem jest ten regulator (w co jednbak wątpię) to praca silnika po zatkaniu weżyka zdecydowanie sie poprawi.

: pn lut 15, 2010 23:23
autor: marcinks2
zatykanie regulatora nic nie da ze wezyk trzeba zatkac to oczywiste bo jesli nie bedzie mial nierowna prace bedzie podsysac lewe powietrze

: wt lut 16, 2010 18:13
autor: sylwusia207
Zamowilam regulator. Jutro zostanie wymieniony.
Ktos pisal ze to moze nie byc koniec problemu.
Ale dzis odczepilam przewod ktory idzie od regulatora do kolektora, i nieco sie polepszylo auto jezdzi. Ma nie rowne obroty, ciezko odpala, ale tez gasnie.

Wydaje mi sie ze moze byc to wina tego iz ciagnie on lewe powietrze.

Napisze co i jak w momencie gdy tylko wymienie to male cos zwane baczkiem.

: wt lut 16, 2010 18:56
autor: Paweł Marek
sylwusia207 pisze:Ktos pisal ze to moze nie byc koniec problemu
ja pisałem bo mam dwa auta z tymi silnikami, miałem awarię tego regulatora i sprawa po jego peknieciu wcale nie wyglądała tak dramatycznie jak u Ciebie.
Niemniej trzeba go zmienić, a w razie problemu pisz ponownie, możemy coś popodmieniać na próbę bo daleko do siebie nie mamy. Zregenerowany przez mnie przepływomierz który podejrzewam że padł w Twoim autku leży sobie u mnie na półeczce grzecznie

: śr lut 17, 2010 10:35
autor: macbu
Profilaktycznie odepnij czujnik temp. cieczy chłodzącej... znajduje sie na krućcu od czoła auta....

zobacz czy auto pracuje równiej... jeżeli tak to czujnik masz do wymiany... robi bledy w kompie...

jego uszkodzenie powoduje podobne zachowania jakie przedstawiłes...

daj znac czy pomogło...

: czw lut 18, 2010 20:16
autor: sylwusia207
Wymienilam ten jak ze bardzo tani ( 250 zl simens 380 zl bosch a jakas podrobka 110 zl ) Baczek w listwie wtryskowej i nic to nie pomoglo.
Rece opadly z sil tak wiec chwycilam za telefon i jade jutro do waskiego.
Czujnika nie sprawdzalam bo akumulator sie laduje na jutrzejsza operacje na moim aucie.
Napisze co bylo popsute w tym fewlernym autku.

: sob lut 20, 2010 10:37
autor: marcinks2
I jak tam sprawy sie maja z autkiem co mechanik stwierdził

: ndz lut 21, 2010 09:42
autor: waski1
Naprawa zaczela sie od prostych rzeczy widzialnych golym okiem czyli uszczelnienia przewodow odmy potem kontrola sterownika i instalacji elektrycznej gdzie okazalo sie ze wtyczka okragla na silniku ta wielo-pinowa miala dwa styki zasniedziale (zielone az) jeden z pinow odpowiadal za silnik krokowy a drugi za dysze rozruchowa.Nic to jednak nie dalo a silnik prze dziwnie sie zachowywal mial momenty ze zapalal w druga srtone obrotow.Dlatego tez sprawdzony zostal rozrzad gdzie okazalo sie ze znaki byly okej ale rolke ktos napial w zla strone.Doszlismy do tego ze gdy silnik pracowal na wolnych obrotach w momencie dodania gazu tracil iskre zostal sprawdzony aparat zaplonowy ktory okazal sie dobry wiec zmieniona zostala cewka wraz z modulem.Po wymianie cewki zaplonowej auto gada na paliwie na gazie tez problem rozwiazany !!! W tym przypadku VAG nie pomogl kompletnie pokazywal brak bledow a auto szalalo !!!