Strona 2 z 2

: wt gru 27, 2005 23:04
autor: ultradźwięk
Tylko ze ja zawsze zaciagalem i inni mi mowili ze zle robie bo mi kiedys zamarznie

: wt gru 27, 2005 23:10
autor: misiek
ultradźwięk pisze:Tylko ze ja zawsze zaciagalem i inni mi mowili ze zle robie bo mi kiedys zamarznie
znam tą teorię,ale jak miałem kilka już samochodów(125p,BMW735,126P,MK1 I MK2)ZAWSZE ZACIĄGAM RĘCZNY I JESZCZE MI NIE ZŁAPAŁ

: wt gru 27, 2005 23:13
autor: Paweł Marek
Nie słuchaj. Uzywaj ile trzeba i kiedy trzeba. A jak sie zepsuje to naprawisz jak wszystko. Łatwo i za grosze

: wt gru 27, 2005 23:16
autor: ultradźwięk
A moze panowie macie jakos teore do dzisiejszego zdarzenia? Bo uzywalem czesto i teraz nie wiem co jest?

: wt gru 27, 2005 23:43
autor: Paweł Marek
czujnik masz pod dźwignią ręcznego. Jak opuscisz dźwignię to gaśnie nawet jak by sie faktycznie hamulec zablokował. Obejrzyj go, jest rozbieralny. Druga przyczyna świecenia kontrolki to mało płynu hamulcowego. Dolej, ew. czujnik w korku zbiorniczka płynu uszkodzony .

: wt gru 27, 2005 23:48
autor: misiek
Paweł Marek pisze:Nie słuchaj. Uzywaj ile trzeba i kiedy trzeba. A jak sie zepsuje to naprawisz jak wszystko. Łatwo i za grosze
słusznie

: śr gru 28, 2005 08:27
autor: Bożuch
Ja w zime nie zaciągam ręcznego.Chyba że do szaleństw na śniegu :P

: śr gru 28, 2005 11:32
autor: regitmc
No radze wam nie zaciągajcie ręcznego na mrozie. Ja niestety ostatnio popełniłem ten błąd i przymarzł mi. Niewiem czy to szczęki przymarzły czy linka, ale ciężko się ruszało. Spory kawałek przejechałem bardzo mulasto. Po jakimś czasie puścił, ale następnym razem nie bede zaciągał. Ręczny tylko na chwile, albo w dodatnich temperaturach.

: śr gru 28, 2005 19:09
autor: michal_thcv
zawsze zaciągam ręczny, i narazie niemiałem żadnych problemów pozdrawiam