Strona 2 z 2

: pn lut 15, 2010 15:43
autor: Paweł Marek
i o to chodzi, jak pojawią sie duże opory przy skręcie to bedzie wiadomo że od kolumny faktycznie, a nie od maglownicy która w tym momencie nie wspomaga jak silnik jest wyłączony, a jak się nie pojawią to znaczy że wspomaganie nie działa w jedną stronę.

: pn lut 15, 2010 17:14
autor: golfikdina
Bo chodzi o to ze teraz sniegu napadalo itp i teraz cały czas jest dobrze . Śnieg troche zejdzie i znowu mam to samo raz dobrze a raz zle . Czyli mowisz ze jak podniose auto i skrece w prawo i w lewo i w prawo bedzie opor to bedzie od kolumny. A jak będzie tak samo w prawo i w lewo to znaczy ze co łożysko igiełkowe na krzyżakach ? I cały krzyzak do wymiany ?> czy pompa do wspomagania szfankuje?

[ Dodano: 16 Lut 2010 14:24 ]
Powiedzcie mi czemu zawsze jak jest slisko , snieg, mokro , to kierownica chodzi leciutko a jak jest sucho itp to chodzi ciezko ? od temp to zalezy czy od nawierzchni czy od czego ?