Strona 2 z 2
: wt lut 09, 2010 00:28
autor: froger2
ufffff uspokoiles mnie bo to jest tansze od alternatora stawiasz na to tak? bo jestes druga osoba co to samo stwierdza co ty tam jest tylko jedna sruba wykrecic ja i to wszystko zadna filozofia?
: wt lut 09, 2010 00:31
autor: oldi90
Sciagasz koło osadzasz drugie i heja. No ja stawiam na to, moja sugestia i przypuszczenie . Tylko nie wiem czy wymienia ci je bez wyciagania alternatora
: wt lut 09, 2010 00:33
autor: froger2
hmmm wydaje mi sie ze bez wyciagania alternatora on jest wysoko a dojscie jest super,dzisiaj wymienialem rolke przy napinaczu odkrecilem srube tamto zalozylem i gotowe mysle ze tu bedzie to samo
: wt lut 09, 2010 00:35
autor: oldi90
No to działaj z kółeczkiem ja życze ci powodzonka i mysle ze pomoże
: wt lut 09, 2010 00:36
autor: froger2
oj bede jutro sprawdzal sciagne pasek i odpale i zobacze co dalej dziekuje za pomoc.pozdrawiam
: wt lut 09, 2010 01:23
autor: ANCYMON
Witam.Miałem ten sam problem.Silnik ALH, "cykanie" na zimnym,po rozgrzaniu do 90 stopni przechodziło jak ręką odjął.Robił mi to mechanik,najpierw wymieniliśmy pasek wielorowkowy, nie pomogło.Zdiagnozował że cykanie może dochodzić z rozrządu..Sprawdził rozrząd,kwalifikował się do wymiany,wymienił a razem z wymianą zdjął rolkę od paska wielorowkowego,jeśli dobrze pamiętam,przesmarował łożysko w środku<mogłem coś popieprzyć bo się nie znam,a jedynie powtarzam co mi mówił> i cykania już nie ma
nie potrafił jednoznacznie stwierdzić czy był to rozrząd czy rolka,ale najważniejsze że już mam spokój.PZDR
: wt lut 09, 2010 08:13
autor: waski1
oldi90 pisze:Sciagasz koło osadzasz drugie i heja. No ja stawiam na to, moja sugestia i przypuszczenie . Tylko nie wiem czy wymienia ci je bez wyciagania alternatora
To o czym piszecie to macie na mysli sprzeglo jednokierunkowe alternatora i nie wymienisz go sam poniewaz trzeba miec specjalny klucz do odkrecenia nie pamietam jednak czy to sprzeglo jest w twoim modelu auta ale jesli by bylo i bylo by zepsute to caly czas by byla glosna praca paska szczegolnie przy ruszaniu.Pan mechanik popelnil blad bo skonczyla sie era wymiany samego paska a mianowicie dla tego ze pasek i rolki pracuja wraz z soba ukladaja sie scieraja sie i po zalozeniu nowego paska moze nowy pasek krzywo pracowac czego nie widac golym okiem i moze tez go rozsznurowac i wkrecic miedzy kolo pasowe walu a obudowe rozrzadu co grozi uszkodzeniem silnika.Przy wymianie paska wymienia sie elementy z nim pracujace czyli wszystkie rolki wspomagajace napinajace caly kpl. napinacz i sprzeglo-jednokierunkowe alternatora jesli jest i nawet jesli pracuje poprawnie.Mialem tez przypadek ale w silniku TDI ze piszczalo na zimnym tylko kolo pasowe na wale korbowym jest na nim tlumik drgan skretnych wzrokowo wszystko bylo okej po wymianie nastala cisza. Jak bedzie dzisiaj u mnie podobny silnik jak twoj lub nawet taki sam to lukne i moze cos ci jeszcze podpowiem.
: wt lut 09, 2010 08:18
autor: froger2
tylko nie mow mi rozrzad do wymiany auto jest na sprzedaz i niechce juz o nie go doklac,dzisiac zdejmne pasek klinowy i zobacze co sie bedzie dziac musze wyeliminowac czy to rozrzad czy rolka na arternatorze
[ Dodano: 09 Lut 2010 07:22 ]
tylko ja mam golfa 4 z silnikiem 1.6 16V z 2001 roku.
: wt lut 09, 2010 08:38
autor: Qto
tylko ja mam golfa 4 z silnikiem 1.6 16V z 2001 roku.
tak ciężko zmienić to w opisie auta ??
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.4 16V
: wt lut 09, 2010 19:01
autor: froger2
no i niestety okazalo sie rozrzad do wymiany i tak jezdzilem kilka dni na pasku rozrzadu gdzie brakowalo 13 zebow mialem szczescie ze pasek nie strzelil............