pasek klinowy wielorowkowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » wt lut 09, 2010 00:28

ufffff uspokoiles mnie bo to jest tansze od alternatora stawiasz na to tak? bo jestes druga osoba co to samo stwierdza co ty tam jest tylko jedna sruba wykrecic ja i to wszystko zadna filozofia?


FROGER2

oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » wt lut 09, 2010 00:31

Sciagasz koło osadzasz drugie i heja. No ja stawiam na to, moja sugestia i przypuszczenie . Tylko nie wiem czy wymienia ci je bez wyciagania alternatora


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » wt lut 09, 2010 00:33

hmmm wydaje mi sie ze bez wyciagania alternatora on jest wysoko a dojscie jest super,dzisiaj wymienialem rolke przy napinaczu odkrecilem srube tamto zalozylem i gotowe mysle ze tu bedzie to samo


FROGER2

oldi90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw lut 04, 2010 13:41
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: oldi90 » wt lut 09, 2010 00:35

No to działaj z kółeczkiem ja życze ci powodzonka i mysle ze pomoże :)


Akceptuje swoje pasje i raduje się nimi z całego serca. Kocham to co robie od dziecka i codziennie uczę się czegoś nowego "Mechanika"

froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » wt lut 09, 2010 00:36

oj bede jutro sprawdzal sciagne pasek i odpale i zobacze co dalej dziekuje za pomoc.pozdrawiam


FROGER2

ANCYMON
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 05, 2010 16:53
Lokalizacja: Szkocja/Kraków

Post autor: ANCYMON » wt lut 09, 2010 01:23

Witam.Miałem ten sam problem.Silnik ALH, "cykanie" na zimnym,po rozgrzaniu do 90 stopni przechodziło jak ręką odjął.Robił mi to mechanik,najpierw wymieniliśmy pasek wielorowkowy, nie pomogło.Zdiagnozował że cykanie może dochodzić z rozrządu..Sprawdził rozrząd,kwalifikował się do wymiany,wymienił a razem z wymianą zdjął rolkę od paska wielorowkowego,jeśli dobrze pamiętam,przesmarował łożysko w środku<mogłem coś popieprzyć bo się nie znam,a jedynie powtarzam co mi mówił> i cykania już nie ma :D nie potrafił jednoznacznie stwierdzić czy był to rozrząd czy rolka,ale najważniejsze że już mam spokój.PZDR



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » wt lut 09, 2010 08:13

oldi90 pisze:Sciagasz koło osadzasz drugie i heja. No ja stawiam na to, moja sugestia i przypuszczenie . Tylko nie wiem czy wymienia ci je bez wyciagania alternatora
To o czym piszecie to macie na mysli sprzeglo jednokierunkowe alternatora i nie wymienisz go sam poniewaz trzeba miec specjalny klucz do odkrecenia nie pamietam jednak czy to sprzeglo jest w twoim modelu auta ale jesli by bylo i bylo by zepsute to caly czas by byla glosna praca paska szczegolnie przy ruszaniu.Pan mechanik popelnil blad bo skonczyla sie era wymiany samego paska a mianowicie dla tego ze pasek i rolki pracuja wraz z soba ukladaja sie scieraja sie i po zalozeniu nowego paska moze nowy pasek krzywo pracowac czego nie widac golym okiem i moze tez go rozsznurowac i wkrecic miedzy kolo pasowe walu a obudowe rozrzadu co grozi uszkodzeniem silnika.Przy wymianie paska wymienia sie elementy z nim pracujace czyli wszystkie rolki wspomagajace napinajace caly kpl. napinacz i sprzeglo-jednokierunkowe alternatora jesli jest i nawet jesli pracuje poprawnie.Mialem tez przypadek ale w silniku TDI ze piszczalo na zimnym tylko kolo pasowe na wale korbowym jest na nim tlumik drgan skretnych wzrokowo wszystko bylo okej po wymianie nastala cisza. Jak bedzie dzisiaj u mnie podobny silnik jak twoj lub nawet taki sam to lukne i moze cos ci jeszcze podpowiem.



froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » wt lut 09, 2010 08:18

tylko nie mow mi rozrzad do wymiany auto jest na sprzedaz i niechce juz o nie go doklac,dzisiac zdejmne pasek klinowy i zobacze co sie bedzie dziac musze wyeliminowac czy to rozrzad czy rolka na arternatorze

[ Dodano: 09 Lut 2010 07:22 ]
tylko ja mam golfa 4 z silnikiem 1.6 16V z 2001 roku.


FROGER2

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » wt lut 09, 2010 08:38

tylko ja mam golfa 4 z silnikiem 1.6 16V z 2001 roku.
tak ciężko zmienić to w opisie auta ??
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.4 16V



froger2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 01, 2006 15:09
Lokalizacja: CIESZYN
Kontakt:

Post autor: froger2 » wt lut 09, 2010 19:01

no i niestety okazalo sie rozrzad do wymiany i tak jezdzilem kilka dni na pasku rozrzadu gdzie brakowalo 13 zebow mialem szczescie ze pasek nie strzelil............


FROGER2

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 240 gości