Strona 2 z 2

: sob lut 06, 2010 13:18
autor: FURMAN TDI
Poprostu nie założyłeś ich dokładnie :bigok: przerabiałem to też i te same objawy. Sprawdzenie NOWYCH tarcz na tokarce nic nie da bo napewno nie sa krzywe - ten stop sie nie krzywi :grin: możesz sprawdzic ale czujnikiem założone na piastach :bajer:

: sob lut 06, 2010 13:23
autor: oldi90
Witam wymieniłes cały zestaw ? Tarcze i klocki ? jezeli przed wymianą i po niej masz ten sam problem to masz krzywą piaste , sprawdz je gdzies na stacji diagnostycznej . Przypuszczam ze to będzie to. Pozdrawiam Damian

: czw lip 22, 2010 16:27
autor: nexel
Ja wymieniłem w golfiku tarcze i klocki, wyważyłem alu, sprawdzone opony i powyżej 90 przy lekkim hamowaniu trzepie kierownicą :grin:

: czw lip 22, 2010 17:01
autor: PaulAdmin
nexel pisze:Ja wymieniłem w golfiku tarcze i klocki, wyważyłem alu, sprawdzone opony i powyżej 90 przy lekkim hamowaniu trzepie kierownicą :grin:
Jeśli drgania przy 90-120 to (powiedział znajomy wylkanizator) najczęściej źle wyważone koła albo koło stojace na śrubach..

: czw lip 22, 2010 21:25
autor: paweloli007
Ja sie ze swoimi drganiami uporałem.... Okazało się że drgania nie były powodowane ani hamulcami ani kołami tylko krzywą piastą koła!!!! Piasta miała bicie i objawiało się to przy delikatnym hamowaniu. Wymieniłem piastę i jak ręką odjął:)