POMOCY PILNE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pt lut 05, 2010 14:22

Jeśli się rozleci totalnie to może być zupełna kaplica. Wyobraź sobie ze pompa się zaciera, a wał chce się jednak kręcić, cały pasek stabilizowany i napinany jest przez pompę. Jak się rozpadnie, puści pasek lub się przestawi, wał sprawia,że tłoki witają się z zaworami. Ogólnie kaplica. Silnik do remontu.

To w sytuacji najgorszej.

W sytuacji mniejszej awarii, zacznie ciec lu hałasować - co jest podstawą do pilnej wymiany ale koszt jak przy wymianie całego rozrządu bo trzeba go rozpiąć.
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 14:36 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 286 gości