Strona 2 z 2

: czw lut 04, 2010 11:13
autor: kornelstg
Ale normalnie go wyczepię tak? Jaki jest koszt tego czujnika nowego?

No właśnie, dostaje o dużo za dużo paliwa :/. Po chwili śnieg jest czarny :/...

Bo u mnie sonda to koszt 250 zł, niby jakaś dobra :].


Mam teraz czas i bym coś porobił w kierunku naprawy tego tylko nie wiem za co się w garażu zabrać....

: czw lut 04, 2010 11:22
autor: jhosef
kornelstg pisze:Jaki jest koszt tego czujnika nowego?
kilkadziesiąt złotych, zależnie od firmy. Oryginał Hella za 130.

Wiesz, jak pali Ci tyle to 100 km i zaoszczędzisz na czujnik, dodatkowe 200 km i będziesz miał sondę z allegro:)

: czw lut 04, 2010 11:27
autor: krisss.79
Nie bardzo mi sie chce wierzyc ze przyczyna tak duzego spalania jest czujnik cieczy,obstawial bym sonde lambda,zreszta jedz do mechanika i niech ci sprawdzi :grin:

: czw lut 04, 2010 12:09
autor: Yuri
Przede wszystkim to pod VAG'a podłącz i zobacz co tam wyjdzie. Jeśli to sonda to na pewno jakiś błąd wywali.

: czw lut 04, 2010 18:34
autor: agrala
Yuri pisze:Przede wszystkim to pod VAG'a podłącz i zobacz co tam wyjdzie. Jeśli to sonda to na pewno jakiś błąd wywali.
Brak sygnalu z sondy w mk3 nie jest uwazany za blad przez sterownik silnika
Miernikw reke i bedzie wiadomo

: czw lut 04, 2010 20:55
autor: nkt29
Ja kupiłem uniwersalną z boscha na allegro za ok.90 złociszy.
Sam sobie ją wymieniłem bo nie jest to jakoś skomplikowane. Jak na razie odpukać
chodzi dobrze(ok.3000km przejechane).
Polecam też po założeniu sprawdzić miernikiem czy jest ok.

: czw lut 04, 2010 20:58
autor: Steryd126
Koledzy , może to banalne pytanie , tak sie podepnę , jak miernikiem sprawdzic sonde bo nie jestem w tym obeznany , dzieki za odp

: czw lut 04, 2010 21:32
autor: agrala
Steryd126 pisze:Koledzy , może to banalne pytanie , tak sie podepnę , jak miernikiem sprawdzic sonde bo nie jestem w tym obeznany , dzieki za odp
Ustawisz na 2VDC i odpinasz podprzewody do sondy
jezli jedno przewodowa to jeden przewod do sondy drugi do say
jezeli cztero to biale sa od grzalki pozostale od sygnalu i tu podpinasz
silnik cieply, odpalony, miernik skacze omiedzy 0,2 a 0,8V
przy dodaniu gazu pokazuje ok 1V, przy zchodzeniu z obtorow (np. 5-3 tys) pokazuje 0V
Jezeli caly czas stoi w miejscu lub nie pokazuje to raczej kaput

: czw lut 04, 2010 21:46
autor: Steryd126
I o to mi chodziło , dzięki :grin:

: czw lut 04, 2010 23:08
autor: dawrom4
a czy mniejsze spreżenie jest na jednym z tłoków (6Bar) to też może tak palić?? pozostałe tłoki są ok