Co złe termostat , czy obudowa od termostatu ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » wt gru 13, 2005 22:24

Zoltecek pisze:wiesz jezdziłem dzis kolegi golfem 1.6 u niego w miescie trzyma 90oC a w trasie 60-70 moze po prostu przysłonic chłodnice ale nie wiem czy to jest prawidłowe rozwiazanie pachnie pomysłowym hieronimem :P
wg mnie twój kolega też ma walnięty termostat bo właśnie jego zadaniem jest trzymać cały czas róną temp a nie na trasie niższą a w mieście wyższą


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Janek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 02, 2005 15:08
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Janek82 » śr gru 14, 2005 17:03

Może ktoś sie spotkał z wymianą obudowy od termostatu , jest to ta z prawej na śrubki . Wymieniłem nieorginalną . Nadal w trasie spada mi temp do 60 oC Możliwe jest żeby nieorginalną była zła ??
Z góry dzięki za odp

[ Dodano: Sro Gru 14, 2005 16:03 ]
Dodam że termostat uprzednio również wymieniłem


http://pub.sinuspl.net/plaza/

Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr gru 14, 2005 18:26

Zbikra pisze:
Janek82 pisze:Mam pytanie o te sprawdzanie przewodów czy dolny ma być zimny do temp 90oC czy tylko na początku ma być zimny , z góry dziękuje za odpowiedz.

Ma być zimny cały czas, ciepły zaczyna sie robić dopiero jak zacznie otwierać się termostat. Przy całkowitym otwarciu termostatu oba węże powinny mieć jednakową temp.
Czas między początkiem otwierania się termostatu, a całkowitym jego otwarciem to ok. 1 minuta.
1 minuta od odpalemia samochodu?


TUTENHAMON

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

termostat

Post autor: dominik7 » śr gru 14, 2005 18:38

jeszcze co do tego otwierania sie termostatu-nie ma takiej opcji zeby przy 90 stopniach oba weze przy chlodnicy mialy te sama temperature,a to dlatego ze calkowite otwarcie termostatu nastepuje przy 102 stopniach.U mnie przy normalnej temp.waz dolny jest zawsze troche chlodniejszy.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr gru 14, 2005 18:54

Niech ktoś jeszcze raz napisze bardzo dokładnie ten bajer z tym wężami poczynając od momentu kiedy silnik jes zimy a koncząć do załaczenia się wiatraka interesują mnie czasy czyli ile minut po uruchomieniu silniczka mam wążgórny ciepły i po jakim czasie mamy dolny ciepły.


TUTENHAMON

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr gru 14, 2005 19:53

to wszystko zalezy od tego czy samochod na postoju sie rozgrzewa czy normalnie-w trakcie jazdy.Na postoju to pewnie z 15 minut by sie nagrzewal do 90 stopni.U mnie samochod sie nagrzewa przez ok.4 km do 90st.A co do tego jak to jest to napisze Ci jak byc powinno-od odpalenia do temperatury 87 stopni plyn chodzi tyklo w silniku,bez chlodnicy i dlatego goracy jest tylko waz gorny.Przy 87 stopniach termostat sie otwiera i zaczyna byc cieply waz dolny.Pelne otwarcie termostatu nastepuje przy 102 stopniach.Gdy jedziesz po trasie termostat sie kurczy,bo samochod ma lepsze chlodzenie.Gdy temperatura dojdzie do 93 stopni zalacza sie wiatrak na pierwszy bieg.Przy 105 stopniach na drugi.



chudy7777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:36
Lokalizacja: Łódź

Post autor: chudy7777 » śr gru 14, 2005 19:55

Mam golfa 3. W którym dokładnie miejscu znajduje się termostat i ile kosztuje jego wymiana ??



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr gru 14, 2005 20:04

No to ja mam po paru mintutkach dolny już troche ciepły pewno termostat nie domyka


TUTENHAMON

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » śr gru 14, 2005 20:15

jesli masz silnik 1,6 75 km lub 1,8 90 km to termostat jest w pompie wody-dolny waz do niej idzie z chlodnicy-odkrecasz krociec(uwazaj zebys srub nie pourywal)na ktory jest naciagniety waz i w srodku jest termostat.Jesli masz inny silnik to przykro mi-nie wiem.



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » śr gru 14, 2005 20:16

nie mam inny ale wiem gdzie jest termostat i wystarczy tylko troche płynu upuścić mało roboty


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
Janek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 02, 2005 15:08
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Janek82 » czw gru 15, 2005 20:16

Może sie zdazyć uszkodzony oring , ta obudowa prawa pokrywka na śrubki co łączy wąż do tewrmostatu ?? AEE 1,6 ??


http://pub.sinuspl.net/plaza/

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 262 gości