Strona 2 z 3

: ndz lut 07, 2010 15:01
autor: Paweł Marek
ja bym próbował na innym programi się podłączyć, jeśli to faktycznie jest niskie odcięcie a nie jakieś tam zmulenie silnika to musi wynikać z przejścia w tryb awaryjny i powinien sterownik mieć błąd
Pierzak pisze:ustawiliśmy poprawnie zapłon
czyli jak, przecież chyba się tego nie ustawia chyba że Vagiem.

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 2:01 pm ]
przeważnie zdaje się własnie złe włożenie aparatu daje taki efekt

: ndz lut 07, 2010 15:11
autor: Yuri
Paweł Marek pisze:przeważnie zdaje się własnie złe włożenie aparatu daje taki efekt
Dokładnie. Miałem u siebie to samo w ADY. Wymienili mi aparat, a silnik dalej wpadał w awaryjny. W całym Radomiu nikt nie potrafił powiedzieć o co kaman, aż w końcu się wnerwiłem, pojechałem do ASO i się okazało, że aparat był źle przykręcony.

: ndz lut 07, 2010 15:22
autor: Pierzak
Paweł Marek pisze:ja bym próbował na innym programi się podłączyć,

Szczerze to niewem o co chodzi, mozesz mi wytlumaczyc?


Zmieniłem aparat zapłonowy, zapłon jest ustawiony idealnie stroboskopem, na kompie niema błędow.

Jak sprawdzić czy jest w trybie awaryjnym?

: ndz lut 07, 2010 15:29
autor: Paweł Marek
Pierzak pisze:Szczerze to niewem o co chodzi, mozesz mi wytlumaczyc?
VAG 3.11, 4 albo VAGtool czyli różne wersje programów diagnmostycznych, czasem jeden nie czyta inny czyta
Pierzak pisze:Zmieniłem aparat zapłonowy, zapłon jest ustawiony idealnie stroboskopem,
mechanik czy elektryk wmówił ci kompletną bzdurę, nic nie ustawia się stroboskopem, można tylko sprawdzić czy jest ok.
Wyjmij i załóż wpierw aparat zapłonowy tak jak sie to robi w 2E albo 1.8 czyli starszych silnikach bez czujnika wału korbowego, opisy sa na forum, bez pewności co do tego ani rusz dalej. Jeśli sam nie czujesz się na siłach poszukaj kumatego speca, na razie nie trafiłeś na takiego.

: pn lut 08, 2010 07:51
autor: Jesionvr6
dokładnie to jest wina aparatu jest zle włożony, uszkodzony czujnik halla w nim lub któryś przewód nie ma przejścia do ecu

: pn lut 08, 2010 14:42
autor: Pierzak
Pisałem przecież, aparat jest sprawny, zmieniłem go.

Bez czujnika położenia wału silnik nie odpala. Czujnik położenia walu jest na dole silnika, nie w aparacie zapłonowym.

: pn lut 08, 2010 15:41
autor: Jesionvr6
Kolego, ja pisze o czujniku halla, który jest w aparacie zapłonowym a nie o czujniku wału a to dwie inne rzeczy, jednak jestem pewny że to bedzie któraś z przyczyn , które podałem w poprzednim poście

: pn lut 08, 2010 16:02
autor: Paweł Marek
Pierzak pisze:aparat jest sprawny
a czytasz co piszemy? Oprócz tego że aparat zapłonowy ma miec czujnik halla sprawny, to musi być włożony w odpowiedniej pozycji.

: wt lut 09, 2010 14:29
autor: Pierzak
Po raz kolejny pisze,że aparat jest dobrze ustawiony i przykręcony. Jak sprawdzić ten tryb awaryjny?

: wt lut 09, 2010 16:50
autor: Christopherek
ja mam to samo tylko w ADY,auto kręci się tylko do 5100obr i odcinka,muszę podjecać do gościa co się tym zajmuje bo mówił że mam zapłon źle ustawiony bo w ady nie ustawia się lampą tylko kompem,na odpalonym silniku mam błąd halla czyli to też może być przyczyną.muszę to zrobić bo niedługo autko będę zmieniał i nie będę nikomu lipy wciskał.daj znac jak się problem rozwiązał

: wt lut 09, 2010 18:04
autor: Pierzak
Jak ty ogarniesz to też bym cię prosił o informację co to było :bigok:

: czw mar 11, 2010 14:55
autor: Christopherek
i jak coś zmajstrowałęś i naprawione jest czy nie?

: pt mar 12, 2010 00:44
autor: adriano14
Przede wszystkim zapłon ustawia się przy pomocy VAG'a, trzeba patrząc w monitor ustawiać kont, następnie adoptować te ustawienia. Wiedziałem bo mi to robili, też miałem odcięcie przy 5.000 obrotów i smród niedopalonej benzyny.

: pn mar 15, 2010 15:56
autor: Pierzak
Zbieram kasę na dobrego mechanika, za dużo już pieniędzy wydałem na partactwo. Na pewno dam znać jak się problem rozwiązał.