Odcięcie przy 5100obr/min

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 15:01

ja bym próbował na innym programi się podłączyć, jeśli to faktycznie jest niskie odcięcie a nie jakieś tam zmulenie silnika to musi wynikać z przejścia w tryb awaryjny i powinien sterownik mieć błąd
Pierzak pisze:ustawiliśmy poprawnie zapłon
czyli jak, przecież chyba się tego nie ustawia chyba że Vagiem.

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 2:01 pm ]
przeważnie zdaje się własnie złe włożenie aparatu daje taki efekt


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » ndz lut 07, 2010 15:11

Paweł Marek pisze:przeważnie zdaje się własnie złe włożenie aparatu daje taki efekt
Dokładnie. Miałem u siebie to samo w ADY. Wymienili mi aparat, a silnik dalej wpadał w awaryjny. W całym Radomiu nikt nie potrafił powiedzieć o co kaman, aż w końcu się wnerwiłem, pojechałem do ASO i się okazało, że aparat był źle przykręcony.



Awatar użytkownika
Pierzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 26, 2009 12:28
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Pierzak » ndz lut 07, 2010 15:22

Paweł Marek pisze:ja bym próbował na innym programi się podłączyć,

Szczerze to niewem o co chodzi, mozesz mi wytlumaczyc?


Zmieniłem aparat zapłonowy, zapłon jest ustawiony idealnie stroboskopem, na kompie niema błędow.

Jak sprawdzić czy jest w trybie awaryjnym?
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 15:24 przez Pierzak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 15:29

Pierzak pisze:Szczerze to niewem o co chodzi, mozesz mi wytlumaczyc?
VAG 3.11, 4 albo VAGtool czyli różne wersje programów diagnmostycznych, czasem jeden nie czyta inny czyta
Pierzak pisze:Zmieniłem aparat zapłonowy, zapłon jest ustawiony idealnie stroboskopem,
mechanik czy elektryk wmówił ci kompletną bzdurę, nic nie ustawia się stroboskopem, można tylko sprawdzić czy jest ok.
Wyjmij i załóż wpierw aparat zapłonowy tak jak sie to robi w 2E albo 1.8 czyli starszych silnikach bez czujnika wału korbowego, opisy sa na forum, bez pewności co do tego ani rusz dalej. Jeśli sam nie czujesz się na siłach poszukaj kumatego speca, na razie nie trafiłeś na takiego.
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 15:30 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pn lut 08, 2010 07:51

dokładnie to jest wina aparatu jest zle włożony, uszkodzony czujnik halla w nim lub któryś przewód nie ma przejścia do ecu


Obrazek

Awatar użytkownika
Pierzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 26, 2009 12:28
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Pierzak » pn lut 08, 2010 14:42

Pisałem przecież, aparat jest sprawny, zmieniłem go.

Bez czujnika położenia wału silnik nie odpala. Czujnik położenia walu jest na dole silnika, nie w aparacie zapłonowym.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pn lut 08, 2010 15:41

Kolego, ja pisze o czujniku halla, który jest w aparacie zapłonowym a nie o czujniku wału a to dwie inne rzeczy, jednak jestem pewny że to bedzie któraś z przyczyn , które podałem w poprzednim poście


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 08, 2010 16:02

Pierzak pisze:aparat jest sprawny
a czytasz co piszemy? Oprócz tego że aparat zapłonowy ma miec czujnik halla sprawny, to musi być włożony w odpowiedniej pozycji.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Pierzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 26, 2009 12:28
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Pierzak » wt lut 09, 2010 14:29

Po raz kolejny pisze,że aparat jest dobrze ustawiony i przykręcony. Jak sprawdzić ten tryb awaryjny?



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » wt lut 09, 2010 16:50

ja mam to samo tylko w ADY,auto kręci się tylko do 5100obr i odcinka,muszę podjecać do gościa co się tym zajmuje bo mówił że mam zapłon źle ustawiony bo w ady nie ustawia się lampą tylko kompem,na odpalonym silniku mam błąd halla czyli to też może być przyczyną.muszę to zrobić bo niedługo autko będę zmieniał i nie będę nikomu lipy wciskał.daj znac jak się problem rozwiązał


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

Awatar użytkownika
Pierzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 26, 2009 12:28
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Pierzak » wt lut 09, 2010 18:04

Jak ty ogarniesz to też bym cię prosił o informację co to było :bigok:



Awatar użytkownika
Christopherek
Forum Killer
Forum Killer
Posty: 812
Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi a4 b6 cabrio
Silnik: Bfb
Kontakt:

Post autor: Christopherek » czw mar 11, 2010 14:55

i jak coś zmajstrowałęś i naprawione jest czy nie?


Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf

adriano14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw mar 22, 2007 16:41
Lokalizacja: W-wa

Post autor: adriano14 » pt mar 12, 2010 00:44

Przede wszystkim zapłon ustawia się przy pomocy VAG'a, trzeba patrząc w monitor ustawiać kont, następnie adoptować te ustawienia. Wiedziałem bo mi to robili, też miałem odcięcie przy 5.000 obrotów i smród niedopalonej benzyny.



Awatar użytkownika
Pierzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 26, 2009 12:28
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Pierzak » pn mar 15, 2010 15:56

Zbieram kasę na dobrego mechanika, za dużo już pieniędzy wydałem na partactwo. Na pewno dam znać jak się problem rozwiązał.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 121 gości