Strona 2 z 2

: ndz sty 31, 2010 12:40
autor: paul900621
witam.w moim przypadku tez silnik wchodzil na wysokie obroty(3000-4500) i przyczyną byl urwany wezyk ktory wychodzi z tylu gaznika (troche trudny dostep bo ciasno) i wymienilem i rowniotko chodzi.sprawdz to

: ndz sty 31, 2010 15:19
autor: VW Golf II
KRZYSIEKMK2 pisze:Dzisiaj jak go odłączyłem to się nic nie działo silnik pracował normalnie.
a gdy jest podlaczony to cos sie dzieje??

: ndz sty 31, 2010 16:47
autor: KRZYSIEKMK2
Nie nie było żadnej zmiany jak go podłączałem i odłączałem. ładnie równo pracuje.

: ndz sty 31, 2010 16:53
autor: VW Golf II
Dalej masz ten problem?? czy już nie??

: ndz sty 31, 2010 17:53
autor: KRZYSIEKMK2
Wiesz co jest tak jakby się naprawiło ale już tak kiedyś miałem że jakiś czas było dobrze później znowu to samo i sytuacja się powtarza. Myślę ze teraz jest to samo że będzie przez jakiś czas dobrze ale awaria się powtórzy

: czw kwie 01, 2010 21:05
autor: bulek238
Ja tez mam problem z wysokimi obrotami...Powiem tak...jesli wezme półksięzyc od gazu docisne do trzpienia to obroty maleją i to dużo a jesli puszcze trzpień wraca o kilka mm do półksierzyca stykając sie z nim i jakos dodaje silnikowi obrotów...trzpień zostaje cały czas w jednej pozycji nie reaguje na nic ani się nie chowa ani nic i nie wiem co moze byc tego przyczynąą...tak jak by się przyblokował.Po sciągnięciiu gaznika,sciągnełem zawleczke z trzpieniai sie cos odblokowało i załozylem na nowo zawleczke i chulało jak trza a po zamontowaniu gaznika znowu sie przyblokował jak tylko odpalilem silnik ...co moze byc tego wszystkiego przyczyną bo juz nie weim :] POMOCY :grin: :kupa: