Strona 2 z 2

: sob sty 30, 2010 21:28
autor: Paweł Marek
Nie. Szykować 3 stóweczki na sprawny albo użyć złotych rączek. Zwykle po strzale lpg klapka się wygina i ociera o ścianki. Idzie to naprawić. Ja naprawiałem, jakiś opis ktoś również kiedyś dał na forum, ale najpierw sprawdź.

: pn lut 01, 2010 15:31
autor: BibbedT
Bylem na przegladzie i facet stwierdzi ze nieszczelny jest wydech tzn przy polaczeniu tlumika koncowego. Moze to jest przyczyna gasniecia i lipnej pracy na benzynie ?? Wyczytalem ze lambda jes w wydechu i moze przez to zle info przesylac. Co wy na to ?? :)

: pn lut 01, 2010 18:51
autor: Montrey1990
nie to nie bedzie przyczyna bo gdybys mial walnieta lambde to bys mial pokazne spalanie szukaj cos krokowiec lub nieszczelne podcisnienia

: wt lut 02, 2010 13:59
autor: BibbedT
Wlasnie wszystkie rurki zostały uszczelnione bo juz do dupy były. Jedna pękła nawet w pół , też uszczelniona :) Jedynie krokowiec walniety jest bo na jalowym (LPG) spadaja obroty i wracaja do normy a na benzynce gasnie. Bede musial wymienic :(

: pn lut 08, 2010 20:43
autor: 21mariusz03
Witam ja tez mam problem z nierowna praca silnika ale tylko i wylacznie na calkowice zimnym silniku i na benzynie(zaraz po odpaleniu silnika jest ok ale po jakis 5sekundach zaczyna sie problem, natomiast na gazie wszystko ok) .... golf 3 2.0 gti 1993 rok
po jakis 3-5minutach jest juz wszystko ok.... sprawdzielm juz doslowanie wszystko oprocz samych wtryskiwaczy ... nawet kompa podmienilem....
ktos tu napisal aby odpiac przepustnice i opisac jak sie wtedy zachowuje wiec tak:
po odpieciu przepsutnicy obroty na luzie sie stabilizuja i chodzi silnik równiutko ale jak mu dodam gazu i przytrzymam na jakiejs warstosci to trzepie silnikiem tak jak z podpieta przepustnica .... ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc ??:D

: pn lut 08, 2010 23:44
autor: Paweł Marek
sprawdziłeś zapewne czujnik temperatury płynu ale sprawdź też czujnik temperatury powietrza w przepływce, normy te same, piny 1 i 4. Po rozgrzaniu na benie jeśli chodzi ładnie równiutko to wtryskiwacze odpadają.

: wt lut 09, 2010 01:26
autor: 21mariusz03
hmm tez sprawdzalem i jest ok .... no wlasnie po rozgrzaniu chodzi jak igielka tylko na samym poczatku cos tak trzepie tym silnikiem i nie wiem dlaczego :/ i tak mocno w spalinach czuc benzyne .... potem jest juz ok ....

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:53 ]
i jeszcze cewki tylko nie podmienialem... moze to byc tez jej wina ??

: śr lut 10, 2010 10:17
autor: BibbedT
Jednak uszczelnienie calego dolotu domowym sposobem kupa dało za przeproszeniem :) Wywaliło mi następujące błędy:
Przepływomierz powietrza Przerwa/zwarcie masy
Potencjometr Przepustnicy
Czujnik spalania stukowego 1 błędny.
Ogólnie stawiam na nieszczelność tych rurek po wymianie jade pod kompa podpiac i zobacze :) A co to TPS'a to wymienialem wczesniej ale nie skasowalem bledu po wymianie takze pokazalo go :)

: śr lut 10, 2010 10:56
autor: Paweł Marek
Jak przepływomierz wypinałeś na włączonym zapłonie też zostanie błąd. Więc jak podłączysz VAG wykasuj wszystkie błędy i pojeździj troche i ponownie podłącz.
Gdyby powtarzało się tak duzo błędów to trzeba by posprawdzac połączenia masowe - wtyk ECU, okrągły wtyk przy silniku, połaczenia masowe koło skrzynki.

: pn lut 22, 2010 22:12
autor: BibbedT
No właśnie zamówiłem sobie te rurki odpowietrzające. Tylko że znalazłem tylko te 2 krótkie :/ Nie mogłem znaleźć jednoczęściowej gumowej tej od passata (gdzieś na forum pisaliście że lepiej te kupić). No i zaczne od tego. A jeszcze powiedzcie mi jak sie nazywa ta pokrywa do której te w właśnie gumowe wężyki idą ?? Bo musze uszczelke do niej kupić bo świszczy z niej jak diabli. A nawet nie wiem jak to sie nazywa :D W książce serwisowej szukałem i nie mogłem znaleźć. Ogólnie chodzi mi o taką małą gumową uszczelke :) Jakby ktoś wiedział jak to sie zwie będe wdzięczny :)