[MK3 2E] Nierówna praca silnika, gasnie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 30, 2010 21:28

Nie. Szykować 3 stóweczki na sprawny albo użyć złotych rączek. Zwykle po strzale lpg klapka się wygina i ociera o ścianki. Idzie to naprawić. Ja naprawiałem, jakiś opis ktoś również kiedyś dał na forum, ale najpierw sprawdź.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

BibbedT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob sty 30, 2010 00:25
Lokalizacja: Kuj-Pom

Post autor: BibbedT » pn lut 01, 2010 15:31

Bylem na przegladzie i facet stwierdzi ze nieszczelny jest wydech tzn przy polaczeniu tlumika koncowego. Moze to jest przyczyna gasniecia i lipnej pracy na benzynie ?? Wyczytalem ze lambda jes w wydechu i moze przez to zle info przesylac. Co wy na to ?? :)



Awatar użytkownika
Montrey1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: Golf 4 1.9TDi
Silnik: ALH
Kontakt:

Post autor: Montrey1990 » pn lut 01, 2010 18:51

nie to nie bedzie przyczyna bo gdybys mial walnieta lambde to bys mial pokazne spalanie szukaj cos krokowiec lub nieszczelne podcisnienia


MONTREY xD

BibbedT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob sty 30, 2010 00:25
Lokalizacja: Kuj-Pom

Post autor: BibbedT » wt lut 02, 2010 13:59

Wlasnie wszystkie rurki zostały uszczelnione bo juz do dupy były. Jedna pękła nawet w pół , też uszczelniona :) Jedynie krokowiec walniety jest bo na jalowym (LPG) spadaja obroty i wracaja do normy a na benzynce gasnie. Bede musial wymienic :(



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » pn lut 08, 2010 20:43

Witam ja tez mam problem z nierowna praca silnika ale tylko i wylacznie na calkowice zimnym silniku i na benzynie(zaraz po odpaleniu silnika jest ok ale po jakis 5sekundach zaczyna sie problem, natomiast na gazie wszystko ok) .... golf 3 2.0 gti 1993 rok
po jakis 3-5minutach jest juz wszystko ok.... sprawdzielm juz doslowanie wszystko oprocz samych wtryskiwaczy ... nawet kompa podmienilem....
ktos tu napisal aby odpiac przepustnice i opisac jak sie wtedy zachowuje wiec tak:
po odpieciu przepsutnicy obroty na luzie sie stabilizuja i chodzi silnik równiutko ale jak mu dodam gazu i przytrzymam na jakiejs warstosci to trzepie silnikiem tak jak z podpieta przepustnica .... ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc ??:D


VW power :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 08, 2010 23:44

sprawdziłeś zapewne czujnik temperatury płynu ale sprawdź też czujnik temperatury powietrza w przepływce, normy te same, piny 1 i 4. Po rozgrzaniu na benie jeśli chodzi ładnie równiutko to wtryskiwacze odpadają.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » wt lut 09, 2010 01:26

hmm tez sprawdzalem i jest ok .... no wlasnie po rozgrzaniu chodzi jak igielka tylko na samym poczatku cos tak trzepie tym silnikiem i nie wiem dlaczego :/ i tak mocno w spalinach czuc benzyne .... potem jest juz ok ....

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:53 ]
i jeszcze cewki tylko nie podmienialem... moze to byc tez jej wina ??


VW power :)

BibbedT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob sty 30, 2010 00:25
Lokalizacja: Kuj-Pom

Post autor: BibbedT » śr lut 10, 2010 10:17

Jednak uszczelnienie calego dolotu domowym sposobem kupa dało za przeproszeniem :) Wywaliło mi następujące błędy:
Przepływomierz powietrza Przerwa/zwarcie masy
Potencjometr Przepustnicy
Czujnik spalania stukowego 1 błędny.
Ogólnie stawiam na nieszczelność tych rurek po wymianie jade pod kompa podpiac i zobacze :) A co to TPS'a to wymienialem wczesniej ale nie skasowalem bledu po wymianie takze pokazalo go :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 10, 2010 10:56

Jak przepływomierz wypinałeś na włączonym zapłonie też zostanie błąd. Więc jak podłączysz VAG wykasuj wszystkie błędy i pojeździj troche i ponownie podłącz.
Gdyby powtarzało się tak duzo błędów to trzeba by posprawdzac połączenia masowe - wtyk ECU, okrągły wtyk przy silniku, połaczenia masowe koło skrzynki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

BibbedT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob sty 30, 2010 00:25
Lokalizacja: Kuj-Pom

Post autor: BibbedT » pn lut 22, 2010 22:12

No właśnie zamówiłem sobie te rurki odpowietrzające. Tylko że znalazłem tylko te 2 krótkie :/ Nie mogłem znaleźć jednoczęściowej gumowej tej od passata (gdzieś na forum pisaliście że lepiej te kupić). No i zaczne od tego. A jeszcze powiedzcie mi jak sie nazywa ta pokrywa do której te w właśnie gumowe wężyki idą ?? Bo musze uszczelke do niej kupić bo świszczy z niej jak diabli. A nawet nie wiem jak to sie nazywa :D W książce serwisowej szukałem i nie mogłem znaleźć. Ogólnie chodzi mi o taką małą gumową uszczelke :) Jakby ktoś wiedział jak to sie zwie będe wdzięczny :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 424 gości