Wysokie spalanie, obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: denisz » czw sty 28, 2010 12:43

agrala pisze:moim zdaniem mialbys 10% racje w przypadku gdzyby sonda byla za katalizatorem a ona jest na poczatku katalizatora wiec moze mierzyc spaliny przed katem
no fakt, nie pomyślałem, że lambda w kacie może być tak naprawde przed nim? Tylko ciekawe po co takie rozwiazanie? Nie prościej jeśli już dać ją w rurze w ogole przed katalizoatorem? Katalizoator się wymienia, co za tym idzie dodatkowo trzeba nie trudzic z demontazem i ponownym montazem sondy. Umieszczenie sondy w kacie chyba ma jednak jakis swoj konkretny cel i moze cos z pomiarem spalin po katalizacji?
Ale to tylko pytanie, refleksja - żadne pewne stwierdzenia.

ZresztaPaweł Marek, rozwial kwestie umieszczenia lambdy.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw sty 28, 2010 14:20

potwierdzam tak jak Paweł Marek, napisał sonda jest w obudowie kata ale przed jego wkładem, co do problemów z obrotami to powinieneś sprawdzić czy linka gazu ma luz, jeśli tak to jestem pewien że silniczek krokowy podnosi ci tak obroty bo miałem taki sam objaw, lewe powietrze pod podstawą wtrysku też miałem i ta usterka nie podnosi tak obrotów, co do tak kolosalnego spalania to podejrzewam że masz więcej niż jedną usterkę, dla pewności sprawdził bym też rozrząd i zapłon czy nie jest przestawiony


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw sty 28, 2010 16:48

[quote="denisz"]Tylko ciekawe po co takie rozwiazanie? quote]
z ta racja to chodzilo mi o 100%
rozwiazanie pewnie po to by utrudnic zwyklemu uzytnikowi naprawe we wlasnym zakresie i zrobic na nim wieksze wrazenie, tak samo jak okladanie silnika plastiowymi obudowami, utrudnienie w wymianie zarowek reflektorow itp



McDown
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 22:59
Lokalizacja: Legnica

Post autor: McDown » ndz sty 31, 2010 08:08

Dzieki za podpowiedzi co to moze byc. Jutro jade do mechanika na diagnostyke (sprawdzi sonde i ABS bo niedziala ^^). Dam znac co i jak.

Aha i ktos pytam czy mam LPG moze - nie :) Na benzynce jezdze :)

[ Dodano: 03 Lut 2010 22:49 ]
Jestem po diagnostyce i wymianie tego co wykazalo. Mianowicie wykazalo niesprawny czujnik Halla w aparacie zaplonowym i poza tematem wpierw 1 czujnik ABS potem 2 ^^ Obydwa wymienione. Czujnik Halla rowniez wymieniony zobaczymy czy pomoze cos z siorbaniem paliwa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 276 gości