Strona 2 z 2

: sob sty 23, 2010 21:27
autor: miś fazi
Obrazek

tu masz do skrzyni automatycznej , roboty jest sporo , nie tyle mechanicznej co elektrycznej , nawet licznik jest inny , ja dałbym sobie spokój

: sob sty 23, 2010 21:44
autor: Jesionvr6
nie da sie ominąć silnika musi być współpraca ze sterownikiem silnika i z potencjometrem przepustnicy(przerobione na własnej skórze) i impulsator do licznika też musi być bo te skrzynie jak coś nie gra to jest od razu tryb awaryjny sie włącza
także jak ci zależy na tym to musisz miec cały komplet z silnikiem i elektryką

: sob sty 23, 2010 23:26
autor: Lipek81
No właśnie elektrycznej roboty nie jest za dużo, pod warunkiem, ze kolega załatwi kompletną wiązkę od skrzyni automatycznej z komputerem. Problem będzie jedynie przy podłączeniu skrzyni do reszty auta - chodzi głównie o sygnał prędkości i sygnały między ECU silnika a sterownikiem skrzyni.

: ndz sty 24, 2010 13:00
autor: pancur0
coz...
chyba poszukam oryginalnej skrzyni z MK II :d