Strona 2 z 2

: wt gru 13, 2005 19:09
autor: motorac2
pkirylcz! Przecież mówiłem już, że przewody i świeczki sa nowe!!! Dziś sprawdziłem jeszcze raz cały układ "odmy". Znalazłem maluteńką dziurke w elemencie nr. 7, zaklajstrowałem to dokładnie taśmą izolacyjną ale niestety nic.. Jutro skocze na szrot, może będzie miał coś podobnego to wymienie, jednak całą reszte dokładnie przejzałem i nic nie znalazłem. Gdy wyciągne przepływomierz ale go nie odłącze to silnik na wolnych obrotach pracuje nadal no i oczywiście strzela ale jak zatkam ręką wlot powietrza to dusi sie ,czyli lewego powietrza to on raczej nie ciągnie.

[ Dodano: Wto Gru 13, 2005 18:13 ]
Po odłączeniu sondy Lambda obroty wzrastają ale czy strzela to już nie wiem, ponieważ to strzelanie jest bardzo cichutkie a przy podwyższonych obrotach tego zjawiska praktycznie nie ma.

[ Dodano: Pią Gru 16, 2005 12:54 ]
Prosze Państwa! Samochód naprawiony. Wczorajsza wizyta w Bosch Service w Częstochowie dała rade.. A niestety byłem u dwóch innych mechaników, każdy z nich ustawiał mi zapłon i nic. Jednak wczoraj FACHOWIEC wziął sie za to i strzelanie zupełnie minęło, obroty również przestały falować. Zajęło mu to ok. 30 min ale przynajmniej wszystko sie wypytałem co i jak. Poza tym posprawdzał mi wszystkie elektryczne elementy. Fachowa i skuteczna robota - POLECAM! Cena za usługe - 50zł. Dzięki za wszystkie odp, pozdrawiam

mk2

: pn sty 23, 2006 19:14
autor: Mariovw
wez chłopie sprawdż pompe paliwową jakie masz ciśnienie,boja miałem podobnie

: pn sty 23, 2006 19:50
autor: meger69
hey jak mozesz to napisz co bylo przyczyna falowania obrotow.mam te same problemy.
co robil ci w golfie zeby wszystko ustalo.pozdrowka

: pn sty 23, 2006 21:57
autor: frantz
też jestem strasznie ciekaw co oni tam w tym warsztacie zrobili,ja miałem podobne problemy i okazało sie ze mam nieszczelną odmę

: pn sty 23, 2006 22:13
autor: collo
napisz co zrobili. hey "tauka" co to jest stycznik biegu jałowego gdzie tego szukac?