Savczuk, wracajac to twojego pytania z pierwszego postu. Funkcję cutt off realizowaną przez zamkniecie silniczka krokowego mają wszystkie nowsze komputerki do LPG. No ale rozumiem że tobie chodzi o blosa w PF.
pytałeś o odcięcie w silnikach gaźnikowych czyby nie przystowwać. No więc silniki 1.8 GU na Pierburgu 2E2 mają sterownik do tego, który działa na elektrozawór sterujący siłownikiem 3-położeniowym w gaźniku i zamykają go na "dobiegu" otwierając ponownie jak obroty spadną nieco poniżej 1500 o ile pamiętam. Czyli tak jak piszejhosef.
Ten sterowniczej ma wygląd trochę dłuższego przekaźnika z oznaczeniem 62. Ma wejście m. in do liczenie impulsów z cewki. No więc jak już zdobędziesz taki sterownik to mógłbyś go wykorzystać, ale jak nie wiem. Bo po pierwsze przepustnice mają jakieś minimalne otwarcie regulowane na sztywno, a po drugie zostaje ci przellot mieszanki przez regulator wolnych obrotów - i akurat jego mógłbyś odciąć tym sterownikiem. Podejrzewam że oszczędności będą niezauważalne, ale możesz się bawić
[ Dodano: Sro Sty 20, 2010 9:13 pm ]
Zielony34, to coś napisał to jest taka mała techniczna herezja, ale masz prawo myśleć jak myślisz
System odcięcia paliwa przy zdjęciu nogi z gazu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Paweł Marek, być może i mała techniczna herezja, być może jest to zależne od modelu samochodu i typu silnika w nim zastosowanego, nie mówię że tylko ja mam rację, opisałem tylko to co zauważyłem ze swoich obserwacji.
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2010 22:20 przez Zielony34, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b6c98f6f9ce096d.html][img]http://images39.fotosik.pl/170/4b6c98f6f9ce096dm.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości