Strona 2 z 2

: ndz gru 11, 2005 05:07
autor: bodzio_j
polo007 pisze:nie ma ani plamy a plynu ciagle ubywa jeszcze cos swiruje mi czujnik temp i wentylator nie wiem co jest grane
Co to znaczy "świruje"? Jeśli silnik się bardzo grzeje, włącza s ię wiatrak, to sprawdź olej na bagnecie i na korku wlewu. Jak będzie masełko, duże ubytki płynu ( powód przegrzewania silnika) to prawie na 100% uszczelka.

: pn gru 12, 2005 10:01
autor: wezu
Czasami warto podjechac i sprawdzic czy w plynie chlodniczym nie ma dwutlenku wegla (podpinaja taki badziew zamiast korka od zbiorniczka wyrownaczego z niebiwski plynem i jak po jakis 2 minutach zmieni kolor to znaczy ze efekty spalania ida w plyn )

drugi objaw to twarde przewody od chlodnicy. (choc niekoniecznie moze ti byc uszczelka a np niedrozny korek na zbiorniku wyrownawczym)