Jak rozpoznać, że uszczelka pod glowicą jest nieszczelna?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz gru 11, 2005 05:07

polo007 pisze:nie ma ani plamy a plynu ciagle ubywa jeszcze cos swiruje mi czujnik temp i wentylator nie wiem co jest grane
Co to znaczy "świruje"? Jeśli silnik się bardzo grzeje, włącza s ię wiatrak, to sprawdź olej na bagnecie i na korku wlewu. Jak będzie masełko, duże ubytki płynu ( powód przegrzewania silnika) to prawie na 100% uszczelka.



Awatar użytkownika
wezu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 10:40
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: wezu » pn gru 12, 2005 10:01

Czasami warto podjechac i sprawdzic czy w plynie chlodniczym nie ma dwutlenku wegla (podpinaja taki badziew zamiast korka od zbiorniczka wyrownaczego z niebiwski plynem i jak po jakis 2 minutach zmieni kolor to znaczy ze efekty spalania ida w plyn )

drugi objaw to twarde przewody od chlodnicy. (choc niekoniecznie moze ti byc uszczelka a np niedrozny korek na zbiorniku wyrownawczym)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 238 gości