Strona 2 z 4

: śr lut 17, 2010 12:58
autor: Qto
bladzio1, wskaźnik temperatury na zegarach działa ?? Jak działa to rozebrać wszystko przy pompie i jeszcze raz dokładnie poskładać.

: śr lut 17, 2010 13:09
autor: bladzio1
Qto pisze:wskaźnik temperatury na zegarach działa ??
działa jak najbardziej. Wczoraj rozkręcałem ponownie smok (u mnie nie ma pompy), patrzyłem wszystkie kabelki ok, nie przerwane, na lutach też w porządku. Próbowałem zamienić na tej blaszce kabelki ale nic nie pomogło, być może to coś na tej blaszce po której chodzi pływak i do której są podłaczane kabelki?

: śr lut 17, 2010 13:13
autor: Qto
bladzio1 pisze:u mnie nie ma pompy
sorrki nie dopatrzyłem że TDI,
spróbuj zrobić zworkę na wtyczce, jak wskazówka ruszy to znaczy że problem w baku...

: śr lut 17, 2010 13:35
autor: bladzio1
Qto pisze:spróbuj zrobić zworkę na wtyczce, jak wskazówka ruszy to znaczy że problem w baku...
tzn. zmostkować wtyczkę, nic się nie spali?nie zrobi się żadne zwarcie?

: śr lut 17, 2010 14:05
autor: Qto
bladzio1 pisze:tzn. zmostkować wtyczkę, nic się nie spali?
tak zmostkować, wskazówka powinna pokazać full...nic się nie stanie

: czw lut 18, 2010 14:32
autor: robinho11
Panowie bo ja mam taki broblem kupiłem golfika juz z zepsutym wskaznikiem paliwa ale od czasu do czasu sie włacza tzn. wsakzuje ilosc paliwa ale gdy go podkrece na wyzsze obroty to wskaznik bezwładnie spada i dodam jeszcze ze niedawno przestał mi działac predkosciomiez niewiem czy to wina czezpiecznikow... z gory dzieki za odpowiedz

: czw lut 18, 2010 15:22
autor: Zico63b
Oprócz znanych spraw, jak dobre włożenie wtyczki w licznik, dwie sprawy tu mogą działać: regulator napięcia alternatora oraz stabilizator napięcia licznika. O stabilizatorze, jak go zdiagnozować czy wymienić, gdzieś już czytałem, nie mogę teraz znaleźć :grrr:

: czw lut 18, 2010 15:25
autor: robinho11
wtyczka jest włozona dobrze dodam ze licznik wymieniałem i w obu to samo

: czw lut 18, 2010 15:25
autor: Jacek75
robinho11
impulsator do wymiany

: czw lut 18, 2010 15:28
autor: robinho11
a jak to sprawdzic czy to napewno impulsator

: czw lut 18, 2010 15:31
autor: Zico63b
Podmianą z drugim. Najpierw poruszać chociaż wtyk.
Ja tak o tych wtyczkach, ale teraz wchodzi wszędzie wilgoć i często zaśniedzieją styki wtyczek i robią się cuda.

: czw lut 18, 2010 16:29
autor: Qto
robinho11, sprawdź bezpiecznik nr 7. Jak będzie ok to wymień impulsator.

: czw lut 18, 2010 21:55
autor: bladzio1
Podpiąłem się dziś pod VAGa i wyskoczył taki błąd:

2 Faults Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-00 - Open or Short to B+

Domyślam się, że ma to jednak związek z czujnikiem paliwa. Błąd kasowałem ale po ponownym odczycie wyskakuje nadal. Dodam jeszcze że sprawdziłem wartości w grupie 17, blok 2, w polu 2 było 0L, natomiast w polu 3 580 ohm.

: czw lut 18, 2010 22:01
autor: Qto
bladzio1, no...a sprawdzałeś to zwarcie pinów na wtyczce ??