Wskaźnik paliwa.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lut 17, 2010 12:58

bladzio1, wskaźnik temperatury na zegarach działa ?? Jak działa to rozebrać wszystko przy pompie i jeszcze raz dokładnie poskładać.



Awatar użytkownika
bladzio1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pn paź 13, 2008 09:45
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: bladzio1 » śr lut 17, 2010 13:09

Qto pisze:wskaźnik temperatury na zegarach działa ??
działa jak najbardziej. Wczoraj rozkręcałem ponownie smok (u mnie nie ma pompy), patrzyłem wszystkie kabelki ok, nie przerwane, na lutach też w porządku. Próbowałem zamienić na tej blaszce kabelki ale nic nie pomogło, być może to coś na tej blaszce po której chodzi pływak i do której są podłaczane kabelki?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lut 17, 2010 13:13

bladzio1 pisze:u mnie nie ma pompy
sorrki nie dopatrzyłem że TDI,
spróbuj zrobić zworkę na wtyczce, jak wskazówka ruszy to znaczy że problem w baku...



Awatar użytkownika
bladzio1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pn paź 13, 2008 09:45
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: bladzio1 » śr lut 17, 2010 13:35

Qto pisze:spróbuj zrobić zworkę na wtyczce, jak wskazówka ruszy to znaczy że problem w baku...
tzn. zmostkować wtyczkę, nic się nie spali?nie zrobi się żadne zwarcie?
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 13:35 przez bladzio1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lut 17, 2010 14:05

bladzio1 pisze:tzn. zmostkować wtyczkę, nic się nie spali?
tak zmostkować, wskazówka powinna pokazać full...nic się nie stanie



robinho11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lut 18, 2010 14:27
Lokalizacja: polska

Post autor: robinho11 » czw lut 18, 2010 14:32

Panowie bo ja mam taki broblem kupiłem golfika juz z zepsutym wskaznikiem paliwa ale od czasu do czasu sie włacza tzn. wsakzuje ilosc paliwa ale gdy go podkrece na wyzsze obroty to wskaznik bezwładnie spada i dodam jeszcze ze niedawno przestał mi działac predkosciomiez niewiem czy to wina czezpiecznikow... z gory dzieki za odpowiedz



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw lut 18, 2010 15:22

Oprócz znanych spraw, jak dobre włożenie wtyczki w licznik, dwie sprawy tu mogą działać: regulator napięcia alternatora oraz stabilizator napięcia licznika. O stabilizatorze, jak go zdiagnozować czy wymienić, gdzieś już czytałem, nie mogę teraz znaleźć :grrr:



robinho11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lut 18, 2010 14:27
Lokalizacja: polska

Post autor: robinho11 » czw lut 18, 2010 15:25

wtyczka jest włozona dobrze dodam ze licznik wymieniałem i w obu to samo



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw lut 18, 2010 15:25

robinho11
impulsator do wymiany


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

robinho11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw lut 18, 2010 14:27
Lokalizacja: polska

Post autor: robinho11 » czw lut 18, 2010 15:28

a jak to sprawdzic czy to napewno impulsator



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw lut 18, 2010 15:31

Podmianą z drugim. Najpierw poruszać chociaż wtyk.
Ja tak o tych wtyczkach, ale teraz wchodzi wszędzie wilgoć i często zaśniedzieją styki wtyczek i robią się cuda.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw lut 18, 2010 16:29

robinho11, sprawdź bezpiecznik nr 7. Jak będzie ok to wymień impulsator.



Awatar użytkownika
bladzio1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: pn paź 13, 2008 09:45
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: bladzio1 » czw lut 18, 2010 21:55

Podpiąłem się dziś pod VAGa i wyskoczył taki błąd:

2 Faults Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-00 - Open or Short to B+

Domyślam się, że ma to jednak związek z czujnikiem paliwa. Błąd kasowałem ale po ponownym odczycie wyskakuje nadal. Dodam jeszcze że sprawdziłem wartości w grupie 17, blok 2, w polu 2 było 0L, natomiast w polu 3 580 ohm.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw lut 18, 2010 22:01

bladzio1, no...a sprawdzałeś to zwarcie pinów na wtyczce ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 365 gości