wlaczenie zapłonu a pompa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
ok w poniedzialek posiedze przy tym i sprawdze toJacek75 pisze:masz gaz: jak czesto jeździsz z mała ilością paliwa w zbiorniku to pompa nie jest zakryta paliwem które ją chłodzi, smaruje i zabezpiecza przed korozją gdy jest wynurzona z paliwa. Sprawa prosta podpiąć miernik do wtyczki zamiast pompy i patrzyć czy pojawia się za każdym razem napięcie jak przekręcasz kluczyk...
jak jest za każdym razem to pompa jak nie to przekaźnik bierzemy na wierzch i miernikiem patrzymy czy za każdym razem jak wyżej jest napięcie sterujące - jak jest to przekaźnik do wymiany jak nie to czepiamy sie zasilania - bezpieczniki itd.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Normalna w MKIV, układ jest zaprogramowany aby podbijał ciśnienie w odpowiednich momentach a nie za każdym razem, tyczy się to otwierania drzwi kierowcy. Po przekręceniu kluczyka pompa startuje za każdym razem. JEDNAKŻE jeżeli zdusiłeś przy ruszaniu i szybko próbujesz z powrotem odpalić to pompa nie startuje i możesz kręcić do usr... śmierci.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3601144
Tu masz napisane gdzie jest przekaźnik...już o niego pytałeś
Tu masz napisane gdzie jest przekaźnik...już o niego pytałeś
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
co mi to da ja przyloze ucho do przepustnicy i np nie bedzie chodzic a nie wiem czy ma chodzic czy nie. muzgu :green_fuck:Jacek75 pisze:Ja pierdziu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weź drugą osobę i niech przekręca kluczyk a ty przykładaj ucho do przepustnicy albo pompy chłopie co ty taki niegramotny jesteś?!
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Aha czyli rozumiem, że auto jeździ bez zarzutu a Ty szukasz kwadratowych jaj?
Wobec tego jedyną metodą jest wzięcie drugiego takiego samego auta i porównywanie inaczej zapełnimy całe forum mÓzgu
Wobec tego jedyną metodą jest wzięcie drugiego takiego samego auta i porównywanie inaczej zapełnimy całe forum mÓzgu
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
Jacek75 pisze:Aha czyli rozumiem, że auto jeździ bez zarzutu a Ty szukasz kwadratowych jaj?
Wobec tego jedyną metodą jest wzięcie drugiego takiego samego auta i porównywanie inaczej zapełnimy całe forum mÓzgu
moze niepotrzebnie ci tak napisalem ale juz nie mam nerwow bo chodzi normalnie tylko jak zimny to odpala i zaraz gasnie a nie mam juz pomyslu na to wiec szukam co mozliwe.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Rano dusić się może z zasadniczo 2 powodów: za mało/za dużo paliwa.
Najpierw kontrola napięć miernikiem na pompie i przekaźniku, jak jest ok to:
Po pierwsze należaołoby zrobić Vag-owanie, po drugie wyczyścić przepustnicę, bez zdejmowanie jej, spayem do usuwania nagarów, po trzecie sprawdzić regulacje linki przepustnicy. To też ma wpływ bo reguluje ilość powietrza na dawkę paliwa.
Przy porannym odpalaniu, przekręć kluczyk i słuchaj czy chodzi pompa, wystarczy podnieść fotel i powinno być ją dobrze słychać. Jak chodzi to pokręć kluczykiem jeszcze ze 3 razy, żeby nabiła ciśnienie i dopiero odpal, co wtedy będzie.
Jeżeli będzie szło normalnie to są 2 wyjścia: syf w baku i trzeba oczyścić + filtr paliwa lub zawór zwrotny puszcza i wtedy rzeźba lub pomka do wymiany.
Najpierw kontrola napięć miernikiem na pompie i przekaźniku, jak jest ok to:
Po pierwsze należaołoby zrobić Vag-owanie, po drugie wyczyścić przepustnicę, bez zdejmowanie jej, spayem do usuwania nagarów, po trzecie sprawdzić regulacje linki przepustnicy. To też ma wpływ bo reguluje ilość powietrza na dawkę paliwa.
Przy porannym odpalaniu, przekręć kluczyk i słuchaj czy chodzi pompa, wystarczy podnieść fotel i powinno być ją dobrze słychać. Jak chodzi to pokręć kluczykiem jeszcze ze 3 razy, żeby nabiła ciśnienie i dopiero odpal, co wtedy będzie.
Jeżeli będzie szło normalnie to są 2 wyjścia: syf w baku i trzeba oczyścić + filtr paliwa lub zawór zwrotny puszcza i wtedy rzeźba lub pomka do wymiany.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Mały gagatek
- Posty: 120
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
- Lokalizacja: gliwice
oddałem w koncu do mechaniora jutro bede wiedzial czy zrobil i co bylo wiec napisze na forum moze komus pomoze bo czesto pojawia sie ten problem.Jacek75 pisze:Rano dusić się może z zasadniczo 2 powodów: za mało/za dużo paliwa.
Najpierw kontrola napięć miernikiem na pompie i przekaźniku, jak jest ok to:
Po pierwsze należaołoby zrobić Vag-owanie, po drugie wyczyścić przepustnicę, bez zdejmowanie jej, spayem do usuwania nagarów, po trzecie sprawdzić regulacje linki przepustnicy. To też ma wpływ bo reguluje ilość powietrza na dawkę paliwa.
Przy porannym odpalaniu, przekręć kluczyk i słuchaj czy chodzi pompa, wystarczy podnieść fotel i powinno być ją dobrze słychać. Jak chodzi to pokręć kluczykiem jeszcze ze 3 razy, żeby nabiła ciśnienie i dopiero odpal, co wtedy będzie.
Jeżeli będzie szło normalnie to są 2 wyjścia: syf w baku i trzeba oczyścić + filtr paliwa lub zawór zwrotny puszcza i wtedy rzeźba lub pomka do wymiany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 391 gości