Kilka trudnych pytan o moim 1.6 EG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 08, 2005 23:27

paulox pisze: iskra na pierwszym cylindrze (-18 st).
o to mi chodzi właśnie. Przy ścigniętym przewodzie nie można ustawiać na -18

[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 10:30 pm ]
A pisze to dlatego że mój mechanik jak jeszcze byłem zielony ustawił w mojej starej Jettcie (1,8 GU, gaźnik 2e2) zapłon na ten znak ścigając przewód. Dobrze że się skapowałem zanim silnik się zepsuł.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » czw gru 08, 2005 23:39

Paweł Marek pisze:
paulox pisze: iskra na pierwszym cylindrze (-18 st).
o to mi chodzi właśnie. Przy ścigniętym przewodzie nie można ustawiać na -18

[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 10:30 pm ]
A pisze to dlatego że mój mechanik jak jeszcze byłem zielony ustawił w mojej starej Jettcie (1,8 GU, gaźnik 2e2) zapłon na ten znak ścigając przewód. Dobrze że się skapowałem zanim silnik się zepsuł.
Też spróbowałem ustawić na ściągniętym i golfik normalnie jakiś dziwny się zrobił, szarpał przy hamowaniu silnikiem i wogole cuda na kiju, więc spowrotem ustawiłem na podłączonym przewodzie i jest ok :hmm:


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt gru 09, 2005 00:09

zaplon zawsze ustawiamy z zapietym przyspieszaczem a to wynika z bardzo prostego wniosku jego roli i pracy bo on na pozor po zapieciu zachowuje sie zle ale tak nie jest i oczywiscie jego wpiecie musi byc pod przepustnica a nie na wierzchu bo inaczej nie ma to najmniejszego sensu

[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 23:10 ]
i TAZ sie myli twierdzac ze we wszystki VW trzeba go zapiac



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt gru 09, 2005 00:28

golfir pisze:TAZ sie myli
golfir TAZ twierdził że zawsze trzeba zdjąć wężyk z regulatora, a nie założyć. A ja twierdzę że nie zawsze. W jednych silnikach ma być zapięty w innych zdjęty. Ja w swoim GU miałem mieć zapięty, Paulox potwierdza że w swoim również. Wypróbowaliśmy w praktyce to co podaje serwisówka i na ten temat uważam więcej szkoda pisać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt gru 09, 2005 00:30

zgadza sie zdejmowac mysle o czym inny i pisze co innego oczywiscie ze zalozony



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt gru 09, 2005 10:19

W auto dacie pisze, że na każdym silniku można ustawiać na założonym lub na zdjętym. Ja trzymam się wersji ze zdjętym bo często trafia się, że urządzenie podciśnieniowe przepuszcza powietrze.



Awatar użytkownika
Krisss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn lis 28, 2005 21:32
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Krisss » pt gru 09, 2005 15:04

no milo ze się coś ruszylo. :) To zaplon: reasumujac...... podciśnienia zapiete czy zdjete?
hehe bo czytam czytam i zdanie widze jest podzielone. Moze konkretnie na przykladzie EG jak jest.
a "golfir" - znalazles moze jakies dane o tym silniku? Czy nic?

Hmm a co z ustawieniem przepustnicy? Moze kto moglby fotke zrobic z bliska tej sruby regulacyjnej???

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 00:07 ]
ja pier**** - dzisiaj troche sie bawilem z silnikiem.....chodzi jak stara k***a. Czy jesli na benzynie dodam gazu tak do 5 tys obr. i puszcze i gdy silnik strzela do wydechu jak rajdowka schodzac z obrotow to czego jest to wina? zaplon czy mieszanka?


JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4

ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 393 gości