Strona 2 z 2

: pt sty 15, 2010 22:26
autor: kszoski
kopułka ma dwa uchwyty do zamocowania jedna tylko na śrubke ko 8 a z drugiej jak by na regulacje i od przodu silnika jaki jest zaczep ??

: sob sty 16, 2010 01:09
autor: osbe
Ja bym spróbował z tym syfem w układzie paliwowym jak napisał kolega i sprawdź cewkę... kiedyś miałem taki objaw jak miałem 1.8 RP... chodził ileś czasu, a potem gasł.... i im więcej stal zgaszony tym dłużej później chodził, a odrazu po zgaśnięciu w ogóle nie odpalał... pamiętam na szybko wsadziłem cewkę od bmw e36 (wiem, wiesniacko) i śmigał dalej. Więc jak masz możliwość podmiany to warto spróbować...

: sob sty 16, 2010 03:01
autor: bastek016
przekaźnik 30 w skrzynce z bezpiecznikami nie daje styku prawdopodobnie sprawdź woltomierzem :)

: sob sty 16, 2010 08:10
autor: Jesionvr6
proponuje podłączyć vaga i w blokach sprawdzić jak działa czujnik temp bo widziałem podobny objaw u kolegi cyarnz i po delikatnym nagrzaniu motoru pokazywało 129 stopni i motor gasł. Okazało sie ze sterownik silnika padł.

: pn lip 12, 2010 10:43
autor: kszoski
wada usunięta przyczyna leżała w cewce zapłonowej padła mi w trasie po wymianie usterka ustąpiła taka fłupota a 1,5 roku mnie męczyła