Dymi na biało Rzuca czarna sadza i pompuje węze z chłodnicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » wt sty 12, 2010 22:54

waski1, wyjąłeś mi to z "klawiatury
Przepraszam panie moderatorze juz nie bede!!!



Awatar użytkownika
ksieciunio000000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr sie 05, 2009 19:31
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: ksieciunio000000 » wt sty 12, 2010 22:59

silnik posiada instalacje lpg.....na gazie chodzi normalnie a na benzynie czasami kicha jak by nie palił na wszystkie gary.....a z kad sie bierze ta sadza mozecie mi wytłumaczyc??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sty 12, 2010 23:02

Paweł Marek, a znikanie płynu?
Niby strasznie szybko nie ubywa,ale setka na 300km to coś nie halo (chyba,że jest wyciek)...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 12, 2010 23:07

Michaś_1977, przeciez nagminnie w naszych starcych autkach ciekną króćce przy głowicy, skorodowane chłodnice u dołu, połączenia szczególnie dokładane przez gazowników. To sa własnie takie wycieki niewielkie, których nie widać bo płyn paruje od razu na rozgrzanych elementach i zostają po nim tylko niewlekie osady i zacieki, trzeba dobrze oglądać wszystko. Jeszcze raz piszę - w tym konkretnym wypadku nie wykluczam uszczelki. Zachęcam tylko do dokładnej diagnozy bo objawy nie są ewidentne


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt sty 12, 2010 23:12

Jezeli chcesz sprawdzic pompe wody to odkrec cienki waz od zbiorniczka wyruwnawczego i przygazuj na cieplym silniku czy sie plyn przelewa Jezeli sie przelewa to pompa jest ok jezeli nie to pompa jest padnieta Jezeli z tego weza benda tylko leciec bobelki i tylko bobelki to jest adnieta uszczelka Sprawdz to Cieki waz zbiorniczka wyrownawczego



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt sty 12, 2010 23:15

Paweł Marek pisze:Jeszcze raz piszę - w tym konkretnym wypadku nie wykluczam uszczelki. Zachęcam tylko do dokładnej diagnozy bo objawy nie są ewidentne
I wszystko :bigok: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » wt sty 12, 2010 23:17

Warto tez sprawdzic od dolu pompe wody ja wlasnie tak mialem.Pompa posiada tez otwory technologiczne przez ktore ma cieknac plyn jak zuzyje sie uszczelnienie w pompie.Druga sprawa to dobrze by bylo zmierzyc to cisnienie w ukladzie wystarczy zalozyc na cienki przewod trojnik plastikowy i dolaczyc manometr nawet z pistoletu do pompowania opon dopuszczalne cisnienie jest chyba 1.2 bara jak bedzie uszczelka zgon to bedzie caly czas nabijal w uklad to cisnienie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 360 gości