Strona 2 z 2

: czw sty 14, 2010 21:21
autor: matthewsie
no właśnie już sprawdzałem go napięcie + jest w wtyczce przy bezpiecznikach i zaraz przy pompie .z tego co wiem to kazdy brazowy kabel w golfie 3 o kolorze brazowym to masa a w moim przypadku w nim jest napiecie +

Re: Pompa paliwa 2.0 8v 2E

: czw sty 14, 2010 21:25
autor: hermes1984
[quote="matthewsie"]Witam zrobilem swapa z 1.4 na 2.0l 8v 2E i wszystko wyglada wporzadku, iskra jest, silnik kreci ale nie zapala

pompa paliwowa nie podaje paliwa. probowalem juz przelozyc nowa pompe ale to nic nie dalo. napiecie + jest w dwoch pinach a pompa nie pracuje w czym moze byc problem.


Kolego sprawdz przekaznik NR 30 ( otwórz go i docisnij zworę ) powinnien odpalić

: czw sty 14, 2010 21:27
autor: miś fazi
kurde , ciężko będzie tak na odległość , ale zrób myk , i podłącz całkiem osobny kabel od masy do miejsca we wtyczce co jest brązowy , a ten brązowy odłącz , zobaczysz co się będzie działo

: pt sty 15, 2010 22:10
autor: matthewsie
Witam, podpiolem pompe paliwa pod calkiem inne zrudlo zasilania i silnik odpalil.tylko ze dalej nie moge dojsc do tego dlaczego pompa nie pracuje na oryginalnej wtyczce?? co moglem zrobic nie tak co moglem zle podpiac co moglo by efektowac nie dzialajaca pompa paliwa??

: pt sty 15, 2010 22:14
autor: Paweł Marek
hm, pod tym samym przekaźnikiem co pompa wisi grzałka sondy i listwa wtryskowa. Ale czemu plus jest na kablu masowym, to już nie mam pojęcia

: ndz sty 31, 2010 01:31
autor: matthewsie
problem rozwiązany pampa chodzi ale silnik nie chce zapalic , nic nie zrobilem oprocz podpiecia masy do karoserii i pompa ruszyla. czemu silnik nie chodzi??

: ndz sty 31, 2010 09:36
autor: jeryk10
Ogolnie sprawdz wszystkie masy przy silniku i przy akumulatorze i masy przykrecone do budy mozesz miec choinke z powodu slabej masy i dlatego na masie miales prad Sprawdz dokladnie mase silnika jest bardzo wazna Rozrusznik kreci silnikiem sprawc tez mase sterownika silnika

: ndz sty 31, 2010 13:06
autor: FIRERS
hmmm ... a powiedz mi robiles zmiane silnika z wiazka przewodow silnika i skrzynka bezpiecznikowa z 2.0 8v 2E TAK?? a kable idace do pompy zostaly. czyli wpioles kostke do skrzynki ktora byla w aucie orginalnie i zasilala pompe. i napisales ze ten brazowey kabel polaczyles z masa TAK?? i nie pali przy takim polaczeniu. a gdy bylo inne zasilanie do pompy to silnik palil TAK?? jesli na przewodzie brazowym przy wyjetej kostce ze pompy miales plus, to przy polaczeniu z rama auta. zrobiles na tym zasialniu zwarcie. moze to bylo jakies napiecie na silnik?? sprawdz teraz czy przy wyjetej kostce pompy masz tam te napiecie i odlacz ten przewod od masy auta. moze w skrzynce byly roznice w pinach z 1,4 a 2.0 na kostce pompy.. przetnij ten brazowy kabel i koncem ktory idzie do kostki pompy polacz z masa i ten drugi koniec zaizoluj. pompa ruszyt na 100% a czy silnik odpali to juz ci nie powiem zalezy co sie stalo przy tym zwarciu... moze tylko jakis bezpiecznik wybil :) powodzenia:)

: ndz sty 31, 2010 13:31
autor: Paweł Marek
matthewsie pisze:czemu silnik nie chodzi??
trzymaj sie tego problemu z masa. Zdaje mi się że może zapomniałeś podpiąć kable masowe do blachy koło skrzynki na lewo. Mogło by tak być?

: ndz sty 31, 2010 14:14
autor: matthewsie
Paweł Marek pisze:
matthewsie pisze:czemu silnik nie chodzi??
trzymaj sie tego problemu z masa. Zdaje mi się że może zapomniałeś podpiąć kable masowe do blachy koło skrzynki na lewo. Mogło by tak być?
Moglo tez tak byc, wiem ze powinny byc wpiete dwa kable masy do szkrzynki, jedna z takiego okroglego czegos po prawej stronie i jeden kabel z plastikowej jakby puszki zaraz nad szkrzynka, niestety u mnie jest tylko jeden z tej puszki nad skrzynka, nie wiem dlaczego ale nie ma jednego kabla do masy,kabelek znalazlem tylko gdzie mam go wpiac kabel jest tylko na jeden pin z obu stron?? gdzie go wpiac??

poszukam problemu w poniedzialek odepne kostke do pompy i zobaczymy co tam,

dzieki za pomoc!

: ndz sty 31, 2010 14:25
autor: Paweł Marek
No własnie. Sprawdź moze czy jakiekolwiek impilsy masowe pojawiają się na wtyczce listwy tryskowej, plus powinien być tak jak działa pompa bo jest na tym samym przekaźniku, czyli sekunda po zapłonie a potem po uruchomeiniu silnika, ale też to sprawdź czy się pojawia, a nawet dla testu możesz podać wtryskiwaczom plus prosto z aku

: wt lut 02, 2010 19:22
autor: matthewsie
ok wszystko dziala jak powinno :) problem byl w tym ze robilo spiecie na kablach z alternatora przez pomylke przykrecilem razem mase i napiecie dodatnie. Wielkie dzieki za pomoc i do zoboczenia ;)

Pozdrawiam
matthewsie