silnik na Pierburg'u 2EE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » ndz sty 10, 2010 23:43

Zwracam honor !!! Ciekawy ten gaznik !!!



Awatar użytkownika
pytlex
+ 12 VWolt!
+ 12 VWolt!
Posty: 117
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:18
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: pytlex » pn sty 11, 2010 00:01

No spoko... Przeczytalem kilkanaście stron z tego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=900 i troche mniej z tego... JAK sie dobraćdo tych wtyczek TPS'a ?? tam wszyscy pisza o mk3 a ja mam mk 2 ;/
ostro banie ryje ten pierburg !!



Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

Post autor: rafus » pn sty 11, 2010 00:03

widze ze problem sie nasila, mam to samo, wymienilem juz trzy gaźniki i nic, teraz czeka komp na zmiane, rece opadają panowie, a na LPG chodzi elegancko



Awatar użytkownika
pytlex
+ 12 VWolt!
+ 12 VWolt!
Posty: 117
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:18
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: pytlex » pn sty 11, 2010 00:10

widzialem ze tam kolega hoomsky jest obeznany w temacie to moze jakąś fotoporade skręci postaram sie z nim dogadac...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 246 gości