Problem z odpaleniem silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

siwy20mw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 06, 2010 22:17
Lokalizacja: sierpc
Kontakt:

Post autor: siwy20mw » pn sty 11, 2010 19:09

Rafal1920 pisze:jeszcze jedno pytanie od czego jest ten waz kolo korka wlewu oleju
jak sie nie myle to odma


moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa

Awatar użytkownika
Rafal1920
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:34
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Rafal1920 » pn sty 11, 2010 19:11

jesli jest przerwany to moze byc powod ze auto nie odpala i zalewa swiece?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508945

siwy20mw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 06, 2010 22:17
Lokalizacja: sierpc
Kontakt:

Post autor: siwy20mw » pn sty 11, 2010 19:16

Rafal1920 pisze:jesli jest przerwany to moze byc powod ze auto nie odpala i zalewa swiece?
raczej nie powinno,

[ Dodano: 11 Sty 2010 18:17 ]
ten waz jest podlaczony do przepustnicy tak??


moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa

Awatar użytkownika
Rafal1920
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:34
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Rafal1920 » pn sty 11, 2010 19:18

to juz sam nie wiem dlaczego nie odpala:/ rano bez problemu a pozniej umarl:/


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508945

siwy20mw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 06, 2010 22:17
Lokalizacja: sierpc
Kontakt:

Post autor: siwy20mw » pn sty 11, 2010 19:20

wiesz ze ten waz jest uszkodzony?


moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa

Awatar użytkownika
Rafal1920
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:34
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Rafal1920 » pn sty 11, 2010 19:22

nie widac zadnych uszkodzen.tylko jest strasznie miekki.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508945

siwy20mw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 06, 2010 22:17
Lokalizacja: sierpc
Kontakt:

Post autor: siwy20mw » pn sty 11, 2010 19:24

jest podlaczony do pokrywy zaworow iec to musi byc jakies smarowanie,a do czego smarowanie w przepustnicy to juz nie wiem :chytry:


moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa

Awatar użytkownika
Rafal1920
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:34
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Rafal1920 » pn sty 11, 2010 19:37

-=ren=- pisze:ewentualnie kostka stacyjki
kostka stacyjki raczej nie,poniewaz po przekreceniu kluczyka kontrolki sie swieca i rozrusznik kreci.

[ Dodano: 11 Sty 2010 19:21 ]
moze ktos wie za co odpowiada czerwono brazowy kabel przy kostce stacyjki?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508945

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn sty 11, 2010 21:39

siwy20mw pisze:jest podlaczony do pokrywy zaworow iec to musi byc jakies smarowanie,a do czego smarowanie w przepustnicy to juz nie wiem
to nie jest smarowanie tylko odpowietrzenie inaczej odma...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafal1920
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob cze 13, 2009 22:34
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Rafal1920 » pn sty 11, 2010 21:44

-=ren=- pisze:to nie jest smarowanie tylko odpowietrzenie inaczej odma
a to ma jakis zwiazek z tym ze nie odpala ze zalewa swiece mimo tego ze jest iskra?

[ Dodano: 11 Sty 2010 20:52 ]
zapomnialem dodac ze siostra jezdzila ostatnie kilka dni i mowila ze jak wrzucila 3 bieg to auto gaslo. wiec moze to czujnik halla?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508945

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn sty 11, 2010 22:34

jak padnie hall to auto w ogóle nie pojedzie... nie będzie iskry wtedy...

a jak zalewa świece to mieszanka... albo sonda lambda nie działa, albo odpięty jest TPS, albo czujnik temperatury wody.

spróbuj jeszcze zrobić taki manewr: odłącz klemy od akumulatora obydwie i zewrzyj ze sobą na kilka chwil, lub na noc na przykład... Dodatkowo jeśli masz emulator sondy lambda od instalacji LPG to odepnij go (tam powinna być taka wtyczka). Potem odpal auto... Szczerze zajmowałem się Vectrą po wymianie pompy paliwa i wariacjach z odpalaniem, taki zabieg pomógł...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości