pompa wody

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » ndz sty 10, 2010 18:26

Jest praktycznie pewne, że jak będziesz chciał wykręcić połówkę pompy to zostaniesz w lesie, bo urwiesz którąś ze szpilek.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 10, 2010 18:30

Ciekawe rzeczy, jeszcze mi się nie zdarzyło urwać śróbki od połowki pompy a z 5 razy to już robiłem. Krótka stalowa śróbka w aluminium - tak łatwo się nie urwie, a zawsze pod ręką jest młoteczek i jakiś penetrator.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » ndz sty 10, 2010 18:55

ja jak wymieniałem, (tam chyba tych śrubek m6 jest 10) to tylko jedna się odkręciła, do reszty musiałem przyspawać nakrętki ale i tak jedną musiałem rozwiercić, także zależy...ale mój silniczek to staruszek bo z 84' :green_fuck:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 10, 2010 19:03

no cóż, coś tym jest że w MK2 z tych roczników chodzą pompy do dziś, moja była jetka z 84 też ma oryginalną jeszcze. To i korozja zrobiła swoje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Martini79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt gru 28, 2007 21:43
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Martini79 » pn sty 11, 2010 20:59

A nie ma zadnych srób pod plastikiem pod tym co sie znajduje pod tym dolnym kołem pasowym??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn sty 11, 2010 21:27

Nie ma - zdejmij alternator, w dieslu to chyba jeszcze wspornik altka trzeba odkręcić i potem odkrec śruby trzymające pompę do bloku silnika. Pompę masz w ręce - wymień ta połówkę i składaj. Prosta robota, ja niczego nie urwałem i niczego nie rozwaliłem. Popełniłem jednak taki błąd, że myślałem, ze da się wymienić samą połówkę, bez odkręcania całej pompy od bloku. No i po odkręceniu wielu śrubek osłon itp. doszedłem do wniosklu, że najszybciej będzie cała pompę odkręcić i tyle. Kup sobie tylko jeszcze nową uszczelkę między blok a pompę - to jest zwykły o-ring.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości