Strona 2 z 2

: pn sty 11, 2010 12:21
autor: _Michał_
Można to sprzęgiełko sprawdzić jakoś bez zdejmowania paska? bo mam już nowy napinacz i pasek przygotowany do wymiany ale chciałbym się najpierw upewnić czy to sprzęgiełko jest dobre żeby zaraz znowu napinacza nie wymieniać :)

: śr sty 20, 2010 13:39
autor: PABLOMIX
Kupiłem już napinacz (114 zł) i te sprzęgło alternatora (146 zł) a w piątek odstawiam borę do mechanika. Ciekawy jestem ile zapłacę za robotę :D

: czw sty 21, 2010 11:31
autor: _Michał_
co to za napinacz i gdzie kupowałeś że taki tani? ja za swój INA dałem 220. Jak masz kanał to napinacz spokojnie sam wymienisz :)

: czw sty 21, 2010 13:28
autor: PABLOMIX
_Michał_ pisze:co to za napinacz i gdzie kupowałeś że taki tani? ja za swój INA dałem 220. Jak masz kanał to napinacz spokojnie sam wymienisz :)
firmy Ruville, kupiłem w normalnym sklepie motoryzacyjnym z częściami w mojej mieścinie

: czw sty 21, 2010 16:28
autor: PABLOMIX
pitek43 pisze:czesc mam pytanie czy mozna samemu wymienic amortyzatory przednie w mk3 z gory dzieki :grin:
pewnie że możesz :pub:

: czw sty 21, 2010 17:29
autor: tom17
pitek43 pisze:czesc mam pytanie czy mozna samemu wymienic amortyzatory przednie w mk3 z gory dzieki :grin:
tylko musisz miec przyrząd do ściśnięcia sprężyn w mcpershonie

: ndz sty 24, 2010 09:40
autor: PABLOMIX
Jestem już po wymianie tych elementów, koszt robocizny 100zł. Czy to dużo ?

: ndz sty 24, 2010 09:44
autor: Toledziak
_Michał_, ja napinacz bez kanału wymieniłem. Ale przy wymianie napinacza zregenerowałem alternator i dałem nowy pasek mikro.

: wt sty 26, 2010 00:55
autor: _Michał_
Pewnie dlatego taki tani bo sam napinacz (ta rolka) a ja wymieniałem cały :)

Toledziak
Da rade bez kanału ale pierwszy raz to robiłem i wolałem widzieć czy pasek ładnie naszedł:)

A mam teraz takie pytanie zauważyłem że wymieniony napinacz przy zimnym silniku drga i od czasu do czasu podskakuje lekko, czy to normalne? sprzęgiełko na alternatorze sprawdzałem i kręciło w jedną stronę wirnikiem a w druga jak zablokowałem lekko wirnik to się kręciło samo.

: wt sty 26, 2010 08:16
autor: Toledziak
Co do napinacza to u mnie stoi jak koci ogon. Praktycznie nie drga. Może jest wina w alternatorze?? U mnie też się kręciło sprzęgło, ale miało luzy.

: wt sty 26, 2010 11:19
autor: _Michał_
Zobaczę dzisiaj na ciepłym może przez te mrozy na początku tak drga :/

: wt lut 23, 2010 13:24
autor: subt
Może ktoś przerabiał napinacz w silniku AHF. Mechanik stwierdził że napinacz hydrauliczny paska wielorowkowego i sprzęgiełko alternatora są do wymiany. Trochę inaczej to wygląda u mnie niż na zdjęciu. Potwierdził, że jak sprzęgiełko poleci to napinacz szlak trafia raz dwa. Powiedział jednak że sam napinacz to około 300PLN więc trochę mi się nie uśmiecha a wymiana kosztowo bo pewnie z 600 zapłace. Nie wiem niestety jaki numer tego napinacza hydraulicznego i sprzęgiełka alternatora siedzi w silniku AHF, może sam bym kupił graty? Pomoże ktoś w znalezienu odpowiedniego modelu? Pozdro

[ Dodano: 25 Lut 2010 15:11 ]
Niedoceniłem moich mechaników, za sam napinacz krzykęli mi 490PLN, moze jednak ktoś pomoże ustalić jaki jest numer tej części w moim modelu?