Strona 2 z 2

: czw sty 07, 2010 22:58
autor: Jarowo
A tak w ogóle to lepiej pytaj tu http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35

: czw sty 07, 2010 23:01
autor: gpatryk
Silnik odpala po bardzo długim kręceniu rozrusznikiem, nie ma mocy, po krótkiej jeździe około 1km. gaśnie, tak jakby mu brakowało paliwa.

: pt sty 08, 2010 00:05
autor: Jarowo
Gdybym był na twoim miejscu i szukał pomocy na forum zaczął bym od podania kodu silnika. 110 kucy to zapewne silnik na pompie VE czyli AHF, lub ASV. Sprawa druga to za taką diagnozę raczej olał bym tego mechanika. Powód?
gpatryk pisze:Silnik odpala po bardzo długim kręceniu rozrusznikiem, nie ma mocy, po krótkiej jeździe około 1km. gaśnie, tak jakby mu brakowało paliwa.
To np. wskazywać może nieszczelny układ zasilania, lub syf we filtrze.
Poza tym gdyby twoje nieszczęście powodował zerwany klin to dawno by doszło do kolizji tłoków z zaworami. Silniki TDI są wrażliwe na niedokładności ustawienia rozrządu i w 50%przypadków wymiana paska rozrządu na skróty, czyli bez poluzowania koła zębatego na wałku zostawia ślad w postaci delikatnego stukania (wiesz chyba co te stuki powoduje) .
Nie ma co się dalej rozpisywać bo to nic nie da, za to trzeba odczytać ewentualne błędy ze sterownika, na forum w dziale diesla opisać problem, zapytać których grup zrobić logi, zrobić je,a później wrzucić na forum do analizy, a poza tym samemu sprawdzić stan układu zasilania i połączeń elektrycznych w osprzęcie sterowania silnikiem. Gdybym kiedykolwiek miał zacięcie z TDI właśnie tak bym postąpił.

: pt sty 08, 2010 16:07
autor: gpatryk
Koledzy dzięki za pomoc, dziś mechanik stwierdził, że golf się zapowietrzył ...

: pt sty 08, 2010 17:00
autor: jeryk10
gpatryk pisze:Koledzy dzięki za pomoc, dziś mechanik stwierdził, że golf się zapowietrzył ...
A juz by Ci ten mechanik silnik chcial remontowac