Strona 2 z 2

: czw sty 07, 2010 20:11
autor: bodek438
a jak wieje ciepłym powietrzem na wyższych biegach? na 1 to szału znowu też nie będzie.

: czw sty 07, 2010 20:12
autor: d.milas
Miernik i jedziesz w serwisowce znajdziesz jaka opornosc powinien dawac.

: czw sty 07, 2010 20:15
autor: Basss2
na 3biegu i 4 wieje juz tylko i wyłacznie zimnym....:( na 2 tez tak lekko przemyka cieplejszym

[ Dodano: 07 Sty 2010 19:16 ]
tylko ja nie mam ksiazki serwisowej :( miernik mam:)

: czw sty 07, 2010 20:31
autor: jaszczur
Basss2, pytanie jak wymieniany był płyn(przy wymianie termostatu)to 1 zasada dmuchawa na max 4 bieg i ciepłe auto chodzic ma do temp roboczej czyli 90 stopni az do załaczenia wiatraka 1 bieg przy tem bodajże 92 lub 95 stopni,powinno dawać ciepłym z nawiewu gasisz auto,wystudzi sie i ew dolewasz płynu do poziomu roboczego

: czw sty 07, 2010 20:58
autor: bodek438
pomacaj czy przewody doprowadzający i odprowadzający płyn do i z nagrzewnicy są gorące. jeśli są gorące to problem może tkwić w sterowaniu ogrzewaniem. może po prostu powietrze nie jest w całości kierowane na nagrzewnice tylko minimalna część a reszta bezpośrednio na nawiewy.

: czw sty 07, 2010 22:24
autor: Basss2
pomacaj czy przewody doprowadzający i odprowadzający płyn do i z nagrzewnicy są gorące. jeśli są gorące to problem może tkwić w sterowaniu ogrzewaniem. może po prostu powietrze nie jest w całości kierowane na nagrzewnice tylko minimalna część a reszta bezpośrednio na nawiewy.


a jak mam odpowietrzyc ?

[ Dodano: 07 Sty 2010 21:40 ]
jak mam to zrobic ?

: czw sty 07, 2010 23:14
autor: jaszczur
Basss2, napisałem ci wsio w tych autach układ sam sie odpowietrza zrób jak mówiłem,bedzie gitara

: pt sty 08, 2010 00:33
autor: bodek438
skoro nadal pytasz jak odpowietrzyć to ma sie rozumieć ze są zimne? w ostateczności możesz spróbować na odpalonym silniku powoli ściągać przewód z nagrzewnicy i zobaczyć co sie dzieje. może być np. zakamieniony układ i płyn w bardzo ograniczonej ilości dopływa lub odpływa z nagrzewnicy.

: pt sty 08, 2010 17:54
autor: Basss2
witam dzis rozgrzałęm auto do 110topni bo tyle mi pokazuje:( wczesniej jak juz pisaliscie odkreciłem korek od płynu i grzałęm az właczył sie wentylator ... w srodku dalem na 4 bieg nawiewu i na goracy :)
lecz tego Ciepła jak y troche było wiecej ale to jest nie to :( i tak :( chociaz nie wiem jak jest w innych modelach czy ciepło jest szybko czy po pewnym czasie ;(

weze od nagrzewnicy jeden jest bardziej goracy od 2 :( moze nie wielka jest tego roznica ale jest ...:(

: pt sty 08, 2010 22:49
autor: bastian1809
czujnik to jest nie droga rzecz wiec sobie go wymien odrazu. ja mialem podobnie auto mi sie na drodze 60km 3 razy zagotowalo do 110stopni przyjechalem do domu i mi polowe plyny chlodzacego pobralo. wymienilem uszczelke pod glowica i od tamtej pory jak reka odjal wszytsko dziala jak nalezy..

[ Dodano: 08 Sty 2010 21:50 ]
jeszcze najpier wymienilem termostat troche to dalo nie gotowal sie tak ale w trasie byla tragedia

: pt sty 08, 2010 22:55
autor: edzio
Proszę poprawic temat na zgodny z regulaminem!!