Strona 2 z 3

: śr sty 06, 2010 13:53
autor: pioottr
ja dzisiaj wymieniałem dałem za termostat 40zł, nie znalazłem akurat wahlera taki Ci polecam, wymiana płynu 20zł i montaż 20zł, czyli 80 zł za wszystko :bigok:

: śr sty 06, 2010 14:26
autor: BartiKapi1985
Aha, no to nie jest tak tragicznie..

: śr sty 06, 2010 16:33
autor: kris
Kup termostat Wahlera, najdłużej ci posłuży

: śr sty 06, 2010 16:42
autor: BartiKapi1985
I ja już w piątek rano wymieniam termostat...

: śr sty 06, 2010 19:50
autor: kanias3

: śr sty 06, 2010 20:11
autor: ManieKK
Wiec tak. Jak jade dluzszy dystans to lapie 90 i tak zostaje, chyba ze ogrzewanie jest wlaczone na max to wtedy spada na postoju. Dobrze to?

[ Dodano: 06 Sty 2010 19:16 ]
Aaa no i jeszcze jedna sprawa. Zapomnialem o tym. Przy duzych mrozach (nie zawsze) po odpaleniu silnika zapala sie kontrolka od stanu plynu chlodzacego. Stan plynu ok. Jak sie troche rozgrzeje to po zgaszeniu i odpaleniu jest dobrze. Kontrolka nie pali. Co to moze byc?? Cos zamarza?? Moze to byc wina plynu? Rok temu tak nie mialem, ale w tym roku mialem wymieniona pompe wody i moze przy jakims wycieku plynu mechanior dolal wody i plyn ma slabsze wlasciwosci?

: śr sty 06, 2010 21:11
autor: wiewioreqezg
Czy jesli ciagle mam temperature 70-80 stopni nawet latem podczas jazdy to mam zepsuty termostat?? bo jak jezdze i mam np to 70 na wskazniku to silnik moze miec 90 a wskaznik tylko mnie oszukuje ??

: śr sty 06, 2010 21:39
autor: sopelo
przy temp -15 po przejechaniu 6 do 8 km jest 90 stopni i to chyba normalka :|

: śr sty 06, 2010 22:51
autor: kwietek
Jak wymieniać to koniecznie na Wahlera, samą wymianę można zrobić samemu to tylko 2 śrubki :)

: śr sty 06, 2010 23:38
autor: luis-22
Ja po około 6 - 8 km mam 90*C i tak się trzyma.
A to że kontrolka się zapala może być spowodowane "chrzczonym" płynem. Chyba żaden mechanik po wymianie pompy wody nie doleje płynu do chłodnicy tylko zawsze wodę.

: czw sty 07, 2010 00:52
autor: kwietek
A właśnie co do kontrolki MK4 jest przeczulony na brak płynu, za sprawą zimna płyn zmniejsza swoją objętość dlatego stan płynu musisz sprawdzać przed odpaleniem jeśli go brakuje dolej do poziomu max (na ciepłym silniku poziom będzie dużo wyższy dlatego jeśli go sprawdzałeś na ciepłym może wydawać się ze wszystko jest ok).

: czw sty 07, 2010 11:30
autor: ManieKK
Plyn jest u mnie pomiedzy max a min. Moze troszke blizej min. Doleje koncentratu i zobacze wtedy. Dzieki

: czw sty 07, 2010 20:19
autor: kwietek
Tylko poziom na ZIMNYM silniku musi być max. Na ciepłym może być powyżej

: czw sty 07, 2010 21:06
autor: ManieKK
Aha... No u mnie na zimnym jest wlasnie blizej min a na cieplym nie ma nawet rowno pomiedzy min i max. Chyba jednak termostat tez mam do wymiany. Ostatnio sie dzieje (dopiero zwrocilem uwage) ze ma ciezko jednak zlapac 90st. 75 i nie wiecej a w trakcie jazdy spada na jakies 50