Strona 2 z 2

: pn gru 05, 2005 18:12
autor: mustang7
tu juz kolega saz-gti ma większe wiadomości ode mnie :)

: wt gru 06, 2005 00:50
autor: sas_gti
wiesz ze nie wiem ....nie do końca....

z tego co pamiętam to wykorzystuje sie czujnik który już jest w głowicy albo sie go zmienia na odpowiedni...nie pamietam, w kazdym razie nie trzeba wiercic żadnych gwintów, bo już są, wystarczy wiązka podpiąc i pod czujnik

: wt gru 06, 2005 08:35
autor: 4maly
Kurde wydaje mi sie jak tak czytam ze jest to dosc proste ale na bank nie bedzie. Jeszcze co do tego wezyka z podcisnienia to on musi byc zbrojony czy jakis normalny bez zadnych wzocnien.

Czy to jest to gdzie podlacza si wezyk z podcicnienia??

Obrazek zdjecie ma bardzo slaba jakosc ale mysle ze domyslicie sie czy to jest to.

Postaram sie o lepsza fote

: wt gru 06, 2005 12:48
autor: sas_gti
to raczej nie jest to, zaraz poszukam jakiesgos zdjecia z necie lepszej jakosci....

[ Dodano: Wto Gru 06, 2005 12:46 ]
Obrazek

[ Dodano: Wto Gru 06, 2005 12:48 ]
wydaje mi sie ze to jest ten idący w dół.........jeszcze sprawdze potem u siebie bo nie jestem pewnien na 100%...pozdro
w kazdym razie to jest to albo tuż pod tym podbne wężyki

: wt gru 27, 2005 01:40
autor: 4maly
Dzieki chopaki za pomoc ale nic z mfa nie wyszlo bo licznik ktory kupilem byl szajsem i odeslalem. teraz poluje juz na zwykly z obrotkiem.

pozdro i jeszcze raz thx za wyczerpujace wskazowki