Strona 2 z 2

: sob gru 26, 2009 12:37
autor: Wiesiek74
Witam to wszystko to "nabijanie w CO2 i Ding Konga"
jest tylko jedna skuteczna metoda PDR, wiem co piszę bo zajmuję się właśnie usuwaniem wgnieceń bez lakierowania.
Dla zainteresowanych w "podpisie" jest więcej informacji.
Pozdrawiam :choinke:

: sob gru 26, 2009 12:50
autor: greg
Wiesiek74, mam pytanie- bo kiedyś pytałem gościa z Gliwic o koszty - powiedział mi za ok 40 wgniotek na dachu i masce - 500-600zł. Czy to dobra cena

: sob gru 26, 2009 12:59
autor: Wiesiek74
Typowa, u mnie to kosztuje 400 + 100 demontaż podsufitki, lub jak jest tylko kilka wgnieceń na dachu to na klej bez rozbierania.

: sob gru 26, 2009 15:16
autor: greg
ok - poproszę na pw - adres kontaktowy i telefon - bo się przyda

[ Dodano: Sob Gru 26, 2009 2:17 pm ]
chyba że ze strony podanej w linku jest aktualne

: sob gru 26, 2009 15:21
autor: Wiesiek74
Wszystko jest w linku na dole
Pozdrawiam

: sob gru 26, 2009 23:08
autor: DrLupus
Wiesiek74, naliczyłem u siebie 7 takich wgniotków :) są małe bo widać je dokładnie dopiero jak się popatrzy po linii dachu. Interesuje mnie metoda 'na klej', a konkretnie cena takiej usługi.

: sob gru 26, 2009 23:54
autor: Wiesiek74
Określenie "małe" to jest rochę względne, trzeba to zobaczyć, teoretycznie mogę to wycenić na 180zł+60zł dopłata to met klejowej, ale w takim aucie jak MK3 zdjęcie podsufitki zajmuje ok 30min a efekt wykonania usługi od "spodu" jest 100%, na klej czasami zostaje min ślad.

: śr gru 30, 2009 16:11
autor: DrLupus
Dla zainteresowanych wypróbowaniem zamrażacza dla elektroniki - otrzymałem odpowiedź z firmy AG Chemia, producenta zamrażacza - można stosować również na samochodzie pod warunkiem oryginalnej grubości powłoki lakierniczej 100-200 mikronów.