mk3 naprawdę dziwny objaw z ogrzewaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
1. Nikt się nie mądrzywini73 pisze:Ale niektórzy to się mądrzyć potrawią he he ale żeby koledze poradzić konkretnie to nie
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
2. Nie rozwiąże się problemu pierwszym pomysłem
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
3. Każda porada jest konkretna
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
4. Problem --> to też dyskusja
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
5. Jak sobie tak świetnie radzisz
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Pozdr
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
:bylo: :bajer:
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz paź 09, 2005 04:00
- Lokalizacja: lubelskie
Z tego co wiem to w niektorych byly...tak samo jak nie we wszystkich mk2 ale w wiekszosci sie trafialy...a tak wogole to z tego co sie w sklepie dowiedzialem to z tymi zaworami sa problemy nawet w Audi TT...majkel pisze:w mk3 nie ma zaworów
A zapowietrzeniem ukladu to juz bylo ustalone ze to nie to...kolega znalazl rozwiaznie ale nie chce powiedziec co to bylo...
Jezeli lecialo cieple powietrze az do momentu w ktorym otworzyl sie termostat to na 99,9% jest to taki aluminiowy trojniczek na weyku doprowadzajacym cieply plyn do nagrzewnicy. Mialem tak w MK II i sadze ze w MK III jest podobnie. Jesli chodzi o te "zaworki" to jak ktos juz zauwazyl nie w kazdym aucie sa, widzialem wiele II w ktorych tego nie bylo i wiele w ktorych byly (ja mialem) "zaworek" na wezu doprowadzajacym goracy plyn do nagrzewnicy jest aluminiwym trojniczkiem - takim malym termostacikiem. Ma za zadanie ograniczac doplyw plynu do nagrzewnicy jesli jest nadmiernie goracy. Wtedy cienszym wezykiem plyn idzie do zaworka plastikowego znajdujacego sie na wezu odprowadzajacym plyn z nagrzewnicy w kierunku chlodnicy i to jest prawdziwy zaworek (w jedna puszcza w druga nie). Uklad powinien odpowietrzyc sie sam.
Pozdrawiam:
Slawek.
Pozdrawiam:
Slawek.
Ja wyrzucilem tylko ten aluminiowy bo byl rozwalony i zastapilem go kawalkiem rurki. Plastikowy zostawilem na miejscu tyle tylo ze wzialem krotszy wezyk, zalozylem te cienka rurke z zaworka a w drugi koniec wezyka wkrecilem srubke, wszystko mocujac oczywiscie opaskami. Dzialalo pierwszerzednie
az w koncy znalazlem gdzies ten aluminiowy termostacik i jest tak jak bylo fabrycznie ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdro:
Slawek.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdro:
Slawek.
A mój problem jest taki:
zanim wyrzuciłem zaworek z plastikowego powrotu to troche grzał, a teraz wogóle nie grzeje i mam z nią problem, wymieniłem już pompe wodną, nagrzewnice, termostat i nie mam *#cenzura#* nawiewu. Jeżeli wyrzuce termostat to czym go zastąpić, czy zamontować od innego modelu zawór zamykający??(mam jette 1.8 89r.)
zanim wyrzuciłem zaworek z plastikowego powrotu to troche grzał, a teraz wogóle nie grzeje i mam z nią problem, wymieniłem już pompe wodną, nagrzewnice, termostat i nie mam *#cenzura#* nawiewu. Jeżeli wyrzuce termostat to czym go zastąpić, czy zamontować od innego modelu zawór zamykający??(mam jette 1.8 89r.)
Problem jest taki ze tych zaworow nie dostaniesz ot tak...pytalem w ASO to maja po 200zl z calym kompletem rur...na moja kieszen troche za duzo...
Jezeli nie masz skad wziac dzialajacych zaworkow to albo zrob tak jak kolega Slawo80 (super pomysl i chyba tak zrobie u siebie
) albo jak nie pomoze to wywal oba i wstaw zamiast nich zwykle rurki...
A tak wogole Kasten o jakim termostacie mowisz?Bo chyba nie o glownym...zima idzie i to nie jest dobry pomysl
Jezeli nie masz skad wziac dzialajacych zaworkow to albo zrob tak jak kolega Slawo80 (super pomysl i chyba tak zrobie u siebie
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
A tak wogole Kasten o jakim termostacie mowisz?Bo chyba nie o glownym...zima idzie i to nie jest dobry pomysl
dukem pisze:Problem jest taki ze tych zaworow nie dostaniesz ot tak...pytalem w ASO to maja po 200zl z calym kompletem rur...na moja kieszen troche za duzo...
Jezeli nie masz skad wziac dzialajacych zaworkow to albo zrob tak jak kolega Slawo80 (super pomysl i chyba tak zrobie u siebie) albo jak nie pomoze to wywal oba i wstaw zamiast nich zwykle rurki...
A tak wogole Kasten o jakim termostacie mowisz?Bo chyba nie o glownym...zima idzie i to nie jest dobry pomysl
Moze ja kolege Kastena zmylilem mowiac ze to taki maly termostacik
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Kasten nie wywalaj glownego termostatu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na samochod bo silnik lubi miec swoja okreslona wlasciwa temp. Bylo tu wielokrotnie poruszane ze ma to byc w granicach 90°C. a wywalajac termostat to nie dogrzejesz go praktycznie nigdy
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Na ciebie bo szlag Cie trafi jak bedziesz jezdzil w czapce, rekawicach i nie wiadomo w czym jeszcze
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ja plastikowy zaworek zostawilem bo byl dobry a skoro byl dobry to swoja funkcje spelnial
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdro:
Slawek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 207 gości